1 juli raadsvergadering gemeente Utrecht Stemmen kan nu nog.

Uiteraard ook maar even ingevuld.
Je kunt hem zo vaak invullen als je wil als ik het goed zie.

Ik heb deze Raadsvergadering bij de de Werkgroep en de BPN onder de aandacht gebracht en die hebben ervoor gezorgd dat er gisteren een delegatie aanwezig was die ook spreektijd heeft gekregen. Ook het AD was aanwezig en die hebben vandaag een artikel geplaatst:

AD.jpg

EDIT: de Werkgroep had mij dit artikel doorgestuurd met de verwijzing naar het AD, maar bovenstaand artikel blijkt in het Utrechts Nieuwsblad van vandaag te staan die er dus ook waren. Mogelijk dat het AD nog volgt...?

Laatst bewerkt:
Fijn dat ze het ook eens zo in de krant zetten met de tegenstanders van vuurwerk in de laatste alinea's, het kan dus wel!

Hulde voor de echte realistische nieuws vergaring van het Utrechts dagblad.
Het is gewoon een feit dat het inkorten van de verkoop dagen problemen gaat opleveren.

gr

Laatst bewerkt:
Hulde voor de echte realistische nieuws vergaring van het AD.
Het is gewoon een feit dat het inkorten van de verkoop dagen problemen gaat opleveren.

gr

De Werkgroep had mij dit artikel doorgestuurd met de verwijzing naar het AD, maar bovenstaand artikel staat in het Utrechts Nieuwsblad van vandaag die er dus ook waren. Mogelijk dat het AD nog volgt...? Dus de hulde gaat vooralsnog naar het Utrechts Nieuwsblad... :wink:

Mooie kop! :) Kortom naar 4 dagen verkoop of 10 dagen verkoop want dan komt er minder illegaal vuurwerk! :)

De Werkgroep had mij dit artikel doorgestuurd met de verwijzing naar het AD, maar bovenstaand artikel staat in het Utrechts Nieuwsblad van vandaag die er dus ook waren. Mogelijk dat het AD nog volgt...? Dus de hulde gaat vooralsnog naar het Utrechts Nieuwsblad... :wink:

Even aangepast.

Het Utrechts dagblad is het AD van regio Utrecht :wink:

Back
Bovenaan