1" 75 Shots Triple Double

De ‘Duitse variant’ is zeer kleurrijk en staat hoog op mijn lijstje. Deze rambak komt niet op mijn lijstje, ook omdat de effecten zich wat mij betreft niet lenen om te rammen.

Maakt dat ik wellicht nog even wat op wat meer duidelijkheid voordat ik een keuze maak.

De ‘Duitse variant’ is zeer kleurrijk en staat hoog op mijn lijstje. Deze rambak komt niet op mijn lijstje, ook omdat de effecten zich wat mij betreft niet lenen om te rammen.

Maakt dat ik wellicht nog even wat op wat meer duidelijkheid voordat ik een keuze maak.

Ach ja, video's aan het begin van het seizoen...

Bij meerdere importeurs is er nog wel wat t.a.v. de video's. Bij Vuurwerktotaal, Lesli en ZENA zijn sommige video's te lang doorgegaan (zwart beeld) of staat het artikel niet in zijn geheel op beeld. Rubro en Vuurwerkmania hebben nog geen helemaal geen officiële video's vrijgegeven (alleen nog maar een paar testfilmpjes) en bij Magnum en Vuurwerkexpert missen er nog een aantal.

Ook zie je inderdaad wat opmerkelijke verschillen tussen officiële Duitse en NL-video's terwijl dit hetzelfde product is. Ze zijn dat inmiddels aan het uitzoeken. Wordt vervolgd...

Mooie kleuren hoor daar niet van. Maar mag er misschien ff een doek over die camera want man wat is die smerig zeg

We hoorden over wat onduidelijkheid over dit artikel. En we snappen waar dat vandaan is gekomen.

Om alle onrust weg te nemen: het tempo en de bedoelde uitvoering is de "Duitse-versie" zoals dat hier inmiddels wordt genoemd. Onze collega die de video's post heeft per ongeluk een testvideo geplaatst waar we destijds, uiteraard, nog wat op- en aanmerkingen over hadden richting de fabrikant. Binnenkort volgt de juiste video. Excuses voor de verwarring!

kunnen we 1 van deze 2 threads sluiten... want op het moment zijn er 2 triple double threads. deze met de door magnum aangegeven goede video "duitse variant" en de andere waar magnum dan weer in heeft gecomment

zoals bij mijn andere comment in de thread hieronder nu aangegeven, gelieve 1 van deze 2 threads sluiten.. gaan allebei over hetzelfde product

We hoorden over wat onduidelijkheid over dit artikel. En we snappen waar dat vandaan is gekomen.

Om alle onrust weg te nemen: het tempo en de bedoelde uitvoering is de "Duitse-versie" zoals dat hier inmiddels wordt genoemd. Onze collega die de video's post heeft per ongeluk een testvideo geplaatst waar we destijds, uiteraard, nog wat op- en aanmerkingen over hadden richting de fabrikant. Binnenkort volgt de juiste video. Excuses voor de verwarring!

Hoe zit het met de kooi om dit artikel? Filmpje is lastig te peilen.

Weinig besproken, maar ik vind het echt een beauty. Maar eens kijken of hij ergens in een Black Friday naar voren komt.

Ging wel erg snel maar die laatste cake met dat goud was echt super mooi! Felheid van de kleuren ook top. Beetje burst erbij en je hebt een topper!

Begint hier op 9:57

Back
Bovenaan