1'' 400 shots Assorted Show

Ajax

VWC lid
Artikelnummer: 9040 AB
Artikelnaam: 1" 400 shots assorted show
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 6240 gram
Aantal schoten: 400 schoten
Effectomschrijving: EXTREEM FLOWERBED! De 400 shots Assorted Show is een quattro compound voorzien van MEGA waaiers. Dit is echt compleet gekkenwerk. Dit vuurwerk komt kwalitatief gezien overeen met professioneel vuurwerk.
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € ..
Winkelprijs: € ...
Onlineprijs: € ...

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	1-400-shots-assorted-show-6658fcf062cf6180858739.jpg Vertoningen:329 Grootte:93,8 KB ID:	1794397

Laatst bewerkt:
275 euro is een goede prijs, je hebt dan in feite 4 compounds a 100 shots voor 68,75 euro per stuk. Wat ik wel niet zo "netjes" vind van hun is dat ze op hun website dit schrijven; "Beide delen bestaan tevens uit 2+2kg = 4kg per deel!" met ook een uitroepteken om dit dus te benadrukken, terwijl dit niet zo is. Het is gewoon 1,5kg+1,5kg per deel!! Zuivere misleiding dus.

275 euro is een goede prijs, je hebt dan in feite 4 compounds a 100 shots voor 68,75 euro per stuk. Wat ik wel niet zo "netjes" vind van hun is dat ze op hun website dit schrijven; "Beide delen bestaan tevens uit 2+2kg = 4kg per deel!" met ook een uitroepteken om dit dus te benadrukken, terwijl dit niet zo is. Het is gewoon 1,5kg+1,5kg per deel!! Zuivere misleiding dus.
scherp gezien, het is aangepast!

Volgens mij zijn het vier 100sh compounds met ieder ongeveer 1,5kg dus 6kg totaal. Voor 274,99 best een leuke deal. De "normale" prijs van 549,99 slaat natuurlijk nergens op.

deze gehaald in deventer, viel me toch een beetje tegen helaas, werd nergens echt spannend, prijs was wel fair, eerlijk, maar toch zou ik hem niet nog een keer kopen.

deze gehaald in deventer, viel me toch een beetje tegen helaas, werd nergens echt spannend, prijs was wel fair, eerlijk, maar toch zou ik hem niet nog een keer kopen.
Ik vond hem wel goed! Als die dit jaar weer in de freak komt neem ik er 2

Back
Bovenaan