1.2" Ultimate Chry

Afgelopen jaarwisseling ook met vereende krachten toch enkele stuks hiervan op de kop kunnen tikken. Dat was niet eenvoudig met het slechte voorraadbeheer van Broekhoff.
Maar wát een beuker is dit! Komende jaarwisseling staat deze hier ook weer te vlammen.

Afgelopen jaarwisseling ook met vereende krachten toch enkele stuks hiervan op de kop kunnen tikken. Dat was niet eenvoudig met het slechte voorraadbeheer van Broekhoff.
Maar wát een beuker is dit! Komende jaarwisseling staat deze hier ook weer te vlammen.

Hoezo slecht voorraad beheer bij broekhoff? Een enorme run op vuurwerk en we hebben gewoon alles wat besteld was ook gewoon geleverd gekregen. Denk dat de winkels gewoon te weinig hiervan hebben georderd.

n=1

Dat is wetenschappelijk jargon voor: jij neemt nu één voorbeeld van een winkel die wél geleverd heeft gekregen wat ze besteld heeft. Maar dat doet niks af aan mijn persoonlijke ervaring van meerdere andere winkels die geen enkele Caïro Crackling ontvangen hebben, of winkels waarbij je oneindig dit product kon bestellen terwijl er ontoereikende voorraad was. Dat heet slecht voorraadbeheer, ondanks dat er altijd wel een winkel is die het anders doet.

n=1

Dat is wetenschappelijk jargon voor: jij neemt nu één voorbeeld van een winkel die wél geleverd heeft gekregen wat ze besteld heeft. Maar dat doet niks af aan mijn persoonlijke ervaring van meerdere andere winkels die geen enkele Caïro Crackling ontvangen hebben, of winkels waarbij je oneindig dit product kon bestellen terwijl er ontoereikende voorraad was. Dat heet slecht voorraadbeheer, ondanks dat er altijd wel een winkel is die het anders doet.

Dus voorraadbeheer van de winkels. Geen enkele importeur beheerd de voorraad van een winkel.

Let's agree to disagree, meneer de winkelier. De webshop van magnumvuurwerk.nl werd door Broekhoff automatisch met een voorraad gevuld. Daarna werd de verantwoordelijk gelegd bij de winkelier om de voorraad in de gaten te houden en aan te passen. Dat is niet goed verlopen en dat neem ik Broekhoff kwalijk. Ten minste in de communicatie naar de winkeliers toe, want diverse consumenten hebben dit risico vorig jaar tijdens de voorverkoop al geflagged.

Let's agree to disagree, meneer de winkelier. De webshop van magnumvuurwerk.nl werd door Broekhoff automatisch met een voorraad gevuld. Daarna werd de verantwoordelijk gelegd bij de winkelier om de voorraad in de gaten te houden en aan te passen. Dat is niet goed verlopen en dat neem ik Broekhoff kwalijk. Ten minste in de communicatie naar de winkeliers toe, want diverse consumenten hebben dit risico vorig jaar tijdens de voorverkoop al geflagged.

Ik weet precies hoe het in zijn werk gaat en hoe het in laden Van de webshops gaat na mijn dienstverband daar… alleen het folderassortiment en acties (als je mee wilt doen) wordt ingeladen voor winkeliers die dat willen, de rest (leveringen, voorraad, stunt prijzen, afhaalblokken) moeten ze zelf doen. Je
Cynische ondertoon filter ik even weg oké:wink: want ik snap heus dat vervelend is, maar het ligt gewoon niet aan die leveringen. Vergeet niet dat vorig jaar een belachelijk drukke verkoop is geweest die eigenlijk niemand zo heeft zien aankomen. Dat winkeliers zijn of te weinig op voorraad hadden van enkele artikelen is gewoon een feit, zelf vorig jaar ook gehad namelijk. Maar om de schuld daarvoor bij broek/magnum te leggen vind ik niet reeel.

Filmpje van Ajax: die "plop" boeketjes lijken een beetje aan de kleine kant.
Filmpje van DarkSoul: lijkt redelijk laag te schieten en het effect daardoor groot.

Back
Bovenaan