1.2" Titanium Whistle Cloud

adam

VWC lid
Artikelnummer: 86
Artikelnaam: 1.2" TITANIUM WHISTLE CLOUD
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 399,80 gram
Aantal Schoten: 21
Effectomschrijving: Knettergek Zena effect: crackling whistle wolken op grote hoogte
Tijdsduur: 21 sec
Stijghoogte: 30 meter
Richtprijs: 34,95
Internetprijs: 29,95

titanium whistle.jpg

Laatst bewerkt:
Wow wat een mooi label! Ben zeer benieuwd naar deze cake, het klinkt al erg interessant zo en mede door het kaliber.

ZENA/Lesli heeft al beelden van dit artikel vrijgegeven middels een mailing aan alle ZENA-dealers. Ik neem aan dat de CREW die ook gehad heeft. Enig idee of we die al mogen posten mods?

Goede vraag. Er mag nog niets gepost worden van Zena / Lesli. Vanaf 20 september mogen de producten pas online. En dat zal ook door ons geplaatst worden. Alle info is al reeds bij ons binnen.

Goede vraag. Er mag nog niets gepost worden van Zena / Lesli. Vanaf 20 september mogen de producten pas online. En dat zal ook door ons geplaatst worden. Alle info is al reeds bij ons binnen.

Helder. En jullie zetten de artikelen dan meteen online? Dan kan immers ook direct het zelf geschoten filmmateriaal worden toegevoegd.

Als ik op dat filmpje af ga vrees ik voor een afkeur, die whistle tubes gaan alle kanten op, ook naar beneden, dus te gevaarlijk.. wel een vet blokje, :D

Lekker zeg, fijne opbouw ook in het aantal schoten. Hoppelijk wordt het geen afkeur want het product is wel uniek.

Dat er nog zoveel mensen aan faecesbook doen joh...moet ik maar even tot dinsdag wachten dan :wink:

ERRUG mooie nieuwe labels in deze lijn! Dikke nostalgische kwijl!

Back
Bovenaan