1.2" The Showdown 100sh

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5159
Artikelnaam: 1.2" The Showdown 100sh
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1910 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Perfect afgewerkte effecten in de grootst mogelijke kalibers maken van deze 100 shots 30 mm een waar spectakel.
Afmeting: 37,5 x 37,5 x 23 cm.
Tube diameter: 30 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 199,00
Winkel prijs: € 179,99
Online prijs: € 169,99

5159-The-Showdown-100shots-I-Like-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi bakkie hoor, ben benieuwd of ze deze volgende week op de demo gaan schieten deze wil ik wel graag eens zien.

Prijs is stevig voor een 100 shots compound maar Magnum levert wel gewoon de kwaliteit die we van ze gewent zijn.

Prachtig blokje, ff kijken of we nog ergens budget vandaan kunnen toveren

Met name de laatste cakes spreken mij aan, de eerste helft van de doos voelt een beetje als dertien in een dozijn. Hopelijk zijn die andere 2 100 shots nog wat bijzonderderder

Lekkere bak, mooi tempo en effecten zijn vol en afwisselend. 150 is te veel voor mij. Misschien in een actie

Hele dikke bak dit! Die laatste cake is inderdaad prachtig. Mag van mij ook wel een hele compound van gemaakt worden met verschillende tempo's.

Komt inderdaad aardig in de buurt van de Extreme fireworks show en dat was vorig jaar denk ik een van mijn beste boxen.
Lees op de website van Vuurwerk Huizen dat ze nog wachten op bevestiging of deze op tijd binnen is..

Back
Bovenaan