1.2" Skyblue Gold with Lemon Dhalia [Compound]

FPM filmpje geeft wat geliger groen te zien:

En dan: "Lemon" is toch citroen, en "lime" is limoen? Citroen is geel en dit in het filmpje lijkt me dan toch meer lime... en wordt verpest door de crackling, en dus ook nog rood.
An sich geen gekke box verder; het goud is mooi, blauw goed (maar die combi hebben we legio van), leuke crackling salvo's tussendoor, maar echt opvallend of zo veelbelovend als de titel...dat niet.

Ik lees hier alleen maar reacties vol lof over deze box, maar ben ik dan de enige die hem best wel saai vind. Eigenlijk zie je afwisselend twee maal cake 1 en twee maal cake 2. Natuurlijk zijn de effecten mooi, maar niet nieuw en verfrissend vind ik ze totaal niet.

Ik heb de 1.2" Skyblue Gold with Lemon Dahlia afgelopen O&N gehad.

Wat een compound zeg !!! Mooie grote heldere effecten en echt een lekkere burst. Ik vind persoonlijk dat alle compounds lekker lang duren, deze dus ook.

Ze waren goed en netjes doorgelont in de doos. Het was dus een kwestie van open maken, wel altijd (wat ik doe) de kartonnen flapjes afscheuren voor je eigen veiligheid en afsteken maar.

Helaas heb ik vanwege mijn uitrusting de uitwerking niet op beeld gehad, wel heb ik het product op beeld. Voor de forum zal ik het even posten, zo kan je het in ware grootte zien.

thumb.jpg

Daar heb je er altijd een paar van nodig :D. Even een rust momentje, peukie en een pilsie in de hand en genieten. Is hij te vergelijken met de Immortal Gold?

Qua tempo voor het grootste deel zeker te vergelijken, alleen heeft de Immortal Gold toch iets meer van een finale. Verder is een minpuntje van deze dat het 2x dezelfde cakes zijn. Maar de kleuren zijn prachtig.

Ik weet nou niet helemaal hoe het zit met de recente uitvoeringen voor cake 2 en 4 of ze nou wel of geen salvos schieten, maar is dit voor €80 nog te doen? de effecten van cake 2 en 4 vind ik niks mis mee maar hoewel 10 euro meer te negeren valt bij dit soort blokken zit ik nu toch wel te twijfelen tussen deze en een ander 1.0 inch box voor €60 (crazy colours)

Ik weet nou niet helemaal hoe het zit met de recente uitvoeringen voor cake 2 en 4 of ze nou wel of geen salvos schieten, maar is dit voor €80 nog te doen? de effecten van cake 2 en 4 vind ik niks mis mee maar hoewel 10 euro meer te negeren valt bij dit soort blokken zit ik nu toch wel te twijfelen tussen deze en een ander 1.0 inch box voor €60 (crazy colours)

Deze is 30mm en ik heb nog geen variant gezien met salvo’s behalve op de demo zelf.. live is deze zeer prima en goede burst.

Back
Bovenaan