1.2" Skyblue Gold with Lemon Dhalia [Compound]

Deze zojuist meegepakt. Prachtige bak met goede boeketten en de 2 effecten zijn ook mooi. Het tempo, tsja daar ben ik ook niet weg van, maar voor 80 euro echt een koopje met de huidige prijzen. Twijfel nog om een tweede aan te schaffen en dan cake 1 en 3 samen te voegen met cake en 1 en 3 van de andere doos en ze per 2 setjes tegelijk af te steken. Cake 2 en 4 hetzelfde maar die dan alle 4 tegelijk. Dan heb je 2x een prachtige 30mm compound voor 160 euro.

Laatst bewerkt:
Zat hem eerder deze maand hevig te overwegen maar hoe goedkoop hij ook is waren er 2 aspecten waardoor het hem net niet was voor mij, namelijk dat cake 3 en 4 gewoon herhaling zijn en dat het lijkt alsof cake 2 en 4 in sommige of alle uitvoeringen geen salvo's schiet dus ik wou dat niet riskeren

Dit kan je voor die prijs eigenlijk niet laten liggen. Tempo is het net niet maar toch een prima product om de avond mee te starten.

Duurde erg lang, goud effect kwam niet lekker over door de wind. Crackling gedeelte wel top.

Deze ook geschoten met oud en nieuw, bij ons waren de crackling cakes met salvo's van 5, beviel erg goed!

Echt deze vond ik zo ontzettend goed wat een klappen en grote boeketten kwamen hier vanaf! Mocht ik hem nog eens kunnen krijgen haal ik hem zeker weer!

Back
Bovenaan