1.2" Skyblue Gold with Lemon Dhalia [Compound]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1614
Artikelnaam: 1.2" SKYBLUE GOLD WITH LEMON DHALIA
Bruto Gewicht: 15500 gram
Netto kruitgewicht: 1949 gram
Aantal schoten: 100 shots - COMPOUND
Effectomschrijving: Ouderwets rammen met die hap! 2 kilo kruit in dit 100 shots huzarenstukje van Vuurwerkmania. Maximaal groot kaliber voor snoeiharde klappen en extreem grote effecten. AANRADER!
Max. tube diameter: 30 mm
Kartoneenheid: 1/4
Adviesprijs: € 175,00
O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1614_Geisha_Sky_Blue_Gold_With_Lemon_Dhalia_Vuurwe  rkmania-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk, dat zijn de blokken waar ik blij van word. 100 schots, 30mm, i-shape. Erg benieuwd naar de effecten, maar de kleurencombo klinkt goed.

Dat goud is mooi ja maar waar is de gele dahlia? Tussen het goud is blauw zo te zien? En wat doet het groen rood en crackling er opeens? Van oudsher bood deze lijn de effecten van de naam. Nee, dit is niet wat ik hoopte.

Touché. Daar verkijk ik me op. Nu het blauw nog maar dat zal in het goud zitten. Ik had gehoopt op wat meer kunstvuurwerk ipv de zoveelste mix rambak.

Mee eens. Ik had ook gehoopt op een sierlijke single effect bak. Hij is wel mooi maar ik vind hem mede door cake 2 en 4 niet bijzonder

Idd LIBOH Mania heeft mij qua producten nog niet echt in de steek gelaten. Dus ik zou de gok durven wagen met deze box. Ziet er prima uit.

Dit was een hele mooie box gisteren. Maar voor mij een soort 'net niet' zeg maar... Ook een beetje een anticlimax finale vind ik.

Back
Bovenaan