1.2" Sizzling Stars [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1355
Artikelnaam: 1.2" Sizzling Stars
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1500 gram
Aantal schoten: 60 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Deze compound telt maar liefst 60 schoten. Let op; 30mm tubes, het grootste Nederlandse kaliber!
Afmeting:
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 109,99
Winkelprijs: € 99,00
Online prijs: € 95,00
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
1355-sizzling-stars.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind 89 euro voor 60 shots niet heel goedkoop, daar heb je ook een 100 shots voor. Maar ben er wel benieuwd naar! Als de kwaliteit goed is, waarom niet.

Is er al beeldmateriaal van? Vind hem ook niet goedkoop maar als ie top is ben ik misschien een potentiele koper.:wink:

Op de livestream zag deze er niet verkeerd uit dacht ik. Inderdaad wel benieuwd naar betere beelden.

Vond dit misschien wel de mooiste compound van de avond. Hierin zitten ook de swimming comets, zoals bij de Angry Red Hornet. Effect was erg mooi uitgevoerd met zowel rood als blauw/paars.

Effecten zijn redelijk groot, echter vind hem een beetje te chaotisch met die effecten door elkaar.

Geen slechte box. Oogt idd wat rommelig. Na het bekijken van het filmpje toch iets te duur naar mijn mening.

Had ook het idee dat hier toch echt wel de grootste boeketten af kwamen vanavond bij Kuiper. Hele gave bak.

Was echt een van de toppers van de demo bij Kuiper! Wat een heerlijke bak! Op film is hij al goed, maar in het echt nog een stukje beter.

Back
Bovenaan