1/2 januari: Hoe voel jij je na de dag der dagen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet zeggen dat ik vandaag wel echt een dip heb. De decembermaand is weer voorbij, met al het leuks dat voorbij is gekomen met Sinterklaas, de Top2000, kerst, afhaaldagen en natuurlijk de dag zelf. Dat het een top oud & nieuw was helpt hier ook zeker aan bij, maar het besef dat alles ineens zo abrupt voorbij is, is wel lastiger dit jaar.

Had gisteren en vandaag best wel een dip helaas. Was voorgaande jaren met het verbod minder. Nu lekker darten kijken met een pilsje :biertje:

Afgelopen oud en nieuw heb ik gevierd alsof het de laatste was, ik heb onwijs genoten. Ik vond het gaaf om te zien dat er zoveel vuurwerk de lucht in ging, maar ergerde me ook aan de te harde knallers in de straat. Ik hoop dat de focus komt te liggen op het bestraffen van zware knallers zodat we nog even kunnen genieten van deze prachtige traditie.

Nu lekker uitkijken naar wintersport en laat dan die zomer maar komen.
Zelfde hier, zo fucking irritant als je voorover gebogen staat bij een box en er gaat een cobra 20m van je hoofd vandaan af

Vandaag hebben we het decemberverhaal afgesloten. Gisteren Nieuwjaar was even nagenieten en wat een vuurwerk ging er de lucht in met oud en nieuw. Maar vandaag konden de kinderen met ouders vuurwerk wegbrengen en per zak 1 euro verdienen en sommige hadden 150 euro ruim verdiend met kerstbomen en vuurwerkzakken ophalen. Nee had geen dip dat het voorbij was. 2 januari het dagelijkse leven begon weer. 16:00 was het klaar bij het inleverpunt straten zijn weer mooi schoon. Enige wat ik wel weer heb is een nieuwe lijst maken wat ik hebben wil.

Leeg, denken aan dat ik veel te veel geld heb uitgegeven, teveel spullen heb gekocht en niet heb kunnen doen wat ik wilde doen. Om vervolgens het jaar erop exact hetzelfde weer te doen :rolleyes:

Dit jaar was natuurlijk 2 januari voor velen weer direct een werkdag en dat vond ik echt helemaal ruk dit keer.

Verder ben ik altijd ergens in mijn achterhoofd wel blij dat we naar een normalere periode gaan maar toch als dan ook de kerstboom enz weer weg is vind ik het echt ff saai en depri in huis :sad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan