1.2" Golden Willow

Ahh oke oke.
Ze noemen hem daar namelijk ‘MAGNUM Willow mayhem (Golden willow) 1,2" 100 sh.’

En het filmpje is nagenoeg identiek… vandaar.

Vanavond gezien in de wijk om 00:00, waarschijnlijk een verjaardagsfeestje. Was een mooie compound. Gaat op de lijst voor volgend jaar, is me helemaal ontgaan deze. Had ook de Willow Mayhem kunnen zijn bij nader inzien.

Laatst bewerkt:
Als het filmpje klopt, vind ik dit een echt ondergewaardeerde bak. Voor dat geld (€140,-/€145,-), een musthave omdat gekooid.
Jammer dat die niet hier te krijgen is. Hoewel andere Rubro en VWM bakken wél te krijgen zijn hier, scheelt het toch zo'n 40 euro in vergelijking met enkele Rubro/VWM topbakken, die ook nog eens van minder kruit zijn voorzien. Deze heeft bijna 2kg aan kruit.

Golden Willow kon in den ham niet uitgeleverd worden, heb nu de willow mayhem als vervanger gekregen. Is dit een degelijke vervanger?

Golden Willow kon in den ham niet uitgeleverd worden, heb nu de willow mayhem als vervanger gekregen. Is dit een degelijke vervanger?
Een prima vervanger. Volgens mij is dit net geen omlabeling. Willow Mayhem is heel dik. Alleen niet met wind afsteken…

Deze onbedoeld erbij in de collectie. Als vervanger gekregen voor de big massive willow (goed voorstel voor de prijs die betaald is dus tevreden) Gaat wss wel in opslag met de voorspelde wind.

Back
Bovenaan