1.2” Golden Illusion

Ze zijn binnen, 2 stuks :)
Toch voor de zekerheid de cakes los gehaald, papier bij de lontjes weg gehaald, alle cakes strak tegen elkaar met tape er omheen.
Zou nu zonder problemen door moeten gaan :)

Als ruil voor de red maroon waarvan de dealer niet wist of ie zeker binnen kwam deze gekregen.
Als ik zo de films bekijk is dat een mooie ruil geweest.:)

Dat bedoel ik natuurlijk, gezien jouw post :p
Vreemd dat ze zulke boxen ook niet gewoon goed leveren zonder dat je moet kijken of alles tegen elkaar aan staat.

Niet geleverd gekregen, veel boxen waren bij mijn dealer niet geleverd vanwege problemen bij douane/duitsland? Zou voornamelijk de dealers in de Randstad (Z-H) getroffen hebben. Er waren weinig alternatieven heb uiteindelijk de Rebellious Rocker Box maar meegenomen en kreeg als extratje nog de heavy legend 16sh van rubro...
Erg jammer, speciaal voor deze box naar deze dealer gereden... Anders had ik wel dichterbij besteld.

Rebellious rocker is ook een mooie box! Niks mis mee, maar idd balen als ze de box niet hebben waar juist je voorkeur naar uit ging

Niet geleverd gekregen, veel boxen waren bij mijn dealer niet geleverd vanwege problemen bij douane/duitsland? Zou voornamelijk de dealers in de Randstad (Z-H) getroffen hebben. Er waren weinig alternatieven heb uiteindelijk de Rebellious Rocker Box maar meegenomen en kreeg als extratje nog de heavy legend 16sh van rubro...
Erg jammer, speciaal voor deze box naar deze dealer gereden... Anders had ik wel dichterbij besteld.

Denk ook wel dat ik de juiste keus als vervanger heb gemaakt, alleen jammer als je, je hebt ingesteld op veel palmeffecten. Deze box was de enige geleverde waar er een paar in verwerkt zitten dus vooruit.

heb hem alsnog olé, stadsgenoot wilde wel met mij ruilen :)

Ik hoor iedereen over lontjes tegen elkaar aan? maar ze zitten toch aan de bovenkant aan elkaar verbonden?

Laatst bewerkt:
Deze jammer genoeg niet gekregen, vervanger Inc. Gratis vuurwerk wat ik tegoed had. Pangu mega box 1 en 3 en een red maroon. Ik klaag niet.

Ook dit keer weer in de collectie. Vorige keer had ik foto's gepost over het Rubro doorlont systeem.
Dit keer zaten de cakes muurvast geplakt in de doos. Niet kunnen checken of de cakes voorzien waren van het doorlont systeem.

Cake 1 aangestoken en hij liep mooi door. Grote boeketten, tempo was goed. Dit zijn echt wel kwaliteits bakken zeker een aanrader :)

Prachtige bak dit! Had deze als afsluiter van de avond.

Voor mij de beste mania bak die er is, kan deze aan iedereen aanraden.
Begint heel sierlijk en eindigt met een heerlijke finale!

Wat een heerlijke bak dit, had er 2 stuks dit jaar, echt geweldig!! :handsup:
Helaas door de harde wind verwaaide de effecten vrij snel, maar deze staat alweer op de wishlist!!

Prachtige bak dit! Had deze als afsluiter van de avond.

Voor mij de beste mania bak die er is, kan deze aan iedereen aanraden.
Begint heel sierlijk en eindigt met een heerlijke finale!

Kan ik mij helemaal in vinden. Toen ik deze bak vorig jaar bij zijn intro zag, was ik direct verkocht.
Ik heb er toen een gehaald en die staat mij vandaag de dag nog steeds bij. Zeker geen tempomachine zoals de Transbomber, meer een broer/zus van de Immortal Gold van Rubro. Hartstikke grote, volle en mooie effecten met een goede burstknal.

Deze jaarwisseling helaas niet kunnen krijgen bij mijn Vuurwerkmania dealer. Jammer want ik had er zo weer de adviesprijs (140,-) euro voor neergelegd aangezien ik niet kan profiteren van de freakprijzen.

Dit soort bakken kun je eigenlijk het beste schieten bij windstil weer. Dan presteren deze bakken (Golden Illusion en Immortal Gold) het best.

Back
Bovenaan