Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met het rubro doorlontsysteem kan deze box best in drie delen, en tegen elkaar gezet worden
Ziet er absoluut niet verkeerd uit, maar wel wat ééntonig qua effecten.
Op 2/3e komen alle effecten van het begin weer terug, waardoor je net lijkt te kijken naar een nieuwe, 2e bak.
Van mij had de finale ook iets dikker gemogen.![]()
Met het rubro doorlontsysteem kan deze box best in drie delen, en tegen elkaar gezet worden
Misschien ook wel grappig om los te schieten of per 2 of 3. Is een keer wat anders dan de kartonnen big19
Alles valt of staat met de prijs, voor een 250 a 300 euro, dus zo rond de 15 euro per cake. Kan ik er zo maar 2 of 3 op me lijstje zetten. Istie duurder dan knoop ik zelf wel wat aanmekaar.
Zal het vast goed doen bij de "nep Rolex/ Breitling, gouden ketting, afgetrapte Mercedes (of elk ander luxe merk auto), sportschool typetjes" die geen verstand hebben van vuurwerk, dit bakbeest. "Kijk mij eens, ik heb de grootste"..... maar mij niet gezien. Zoiezo vind ik compound ruk met de verplichte pauzes tussen de cakes. Ik hou het wel bij m'n onstekertjes.
Mijn schatting: 20 x 32 euro = 640 euro. Dat verwacht ik ongeveer als winkelprijs.
Nu zit ik dan wel even met vraagtekens. Vorig jaar werd deze compound toch echt gestookt bij me groep.
Iemand dan enig idee of hij in Duitsland of dergelijke te koop is?
Heb er een video van, zal deze zsm hier plaatsen.
Ja ze benoemde hem ook al op Facebook. Ik vind het erg apart i.v.m. regelgeving van 2kg kruit. mogelijk zijn het toch 5 compounds in 1 doos maar ze benoemen (expliciet) dat het dat niet isLijkt nu toch op de markt te komen: https://www.hamstravuurwerkhal.nl/artikel/giga-compound-1-2-massive-destruction
Staat in dezelfde shop onder de naam 1,2" Stars From Hell.
1,2 inch, 5 keer compound (1/5) Gewicht tegen de 50 kilo.Ja ze benoemde hem ook al op Facebook. Ik vind het erg apart i.v.m. regelgeving van 2kg kruit. mogelijk zijn het toch 5 compounds in 1 doos maar ze benoemen (expliciet) dat het dat niet is
Heb je toevallig daar een bron van?1,2 inch, 5 keer compound (1/5) Gewicht tegen de 50 kilo.
Dikke bak 500 euro 20 cakes dus 25 eur per cake. Lijkt op de foto geen 5 x compound maar 20 losse cakes?Lijkt nu toch op de markt te komen: https://www.hamstravuurwerkhal.nl/artikel/giga-compound-1-2-massive-destruction
Staat in dezelfde shop onder de naam 1,2" Stars From Hell.
Dikke bak 500 euro 20 cakes dus 25 eur per cake. Lijkt op de foto geen 5 x compound maar 20 losse cakes?