Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze kist kan wel op tegen de TXB869...
Alleen hoef je bij deze in tegenstelling tot de 869, de grens niet meer over!![]()
Hopen dat die burst dan ook zo is. Prof is toch wel van een ander kaliber. En ik weet echt wel waar ik over praat. De burst bij consu is toch echt wel iets minder. Heb al veel consu gehad maar haalt het prof echt niet. Kwa effect vind ik sommige consu wel weer mooier. Maar voor de burst moet je echt prof hebben als je dat belangrijk vind. Hopen dat de prijs ook meevalt dan ben ik wel geïnteresseerd in dit product.
Hopen dat die burst dan ook zo is. Prof is toch wel van een ander kaliber. En ik weet echt wel waar ik over praat. De burst bij consu is toch echt wel iets minder. Heb al veel consu gehad maar haalt het prof echt niet. Kwa effect vind ik sommige consu wel weer mooier. Maar voor de burst moet je echt prof hebben als je dat belangrijk vind. Hopen dat de prijs ook meevalt dan ben ik wel geïnteresseerd in dit product.
Dit is exact dezelfde doos als de 1.2'' Giga Compound. Heb hem zelf live meegemaakt.
Duurde in totaal 5 minuten was iets wat te laat met filmen![]()
Maar als ik goed begrijp dus afgelopen jaar in het illigale circuit voorhanden geweest..
Dit is exact dezelfde doos als de 1.2'' Giga Compound. Heb hem zelf live meegemaakt.
Duurde in totaal 5 minuten was iets wat te laat met filmen![]()
en dit komt dit jaar legaal bij ons op de markt?
Ik ken geen illegale bak hoor die zo heetKwam nog een filmpje tegen. Waarom eigenlijk de naam van een illegale bak? De uitwerking ziet er goed uit, al is het wel veel van hetzelfde.
Nog 1: