1.2" Freestyle Madness 100

Maar is die €150 waard? Vind dat zelf net iets teveel van het goede, ondanks alle positieve reacties.

150 euro waardig... nee, maar dat zijn de meeste kooiloze boxen voor mij niet, muv Riakeo in NL. Dan liever een assortimentje ofzo. Evenals de 144 shots 25mm boxen voor rond de 120 of meer, vind ik ook te prijzig.

Bron: huisman

Helaas heeft Magnum ons inmiddels nogmaals bevestigd dat de Freestyle Madness inderdaad helemaal uit het assortiment is.

Toen we vervolgens aangaven dat meerdere winkels ze wel nog aanbieden, waren ze verbaasd. Mogelijk denken deze winkels dat dit artikel in het assortiment blijft en dat ze verwachten dit artikel later in het jaar alsnog in te kopen. In ieder geval is dit artikel dit jaar aan nog geen enkele winkel verkocht, er is/was immers ook geen voorraad. Het enige wat nog kan is dat zo'n winkel zelf nog wat restvoorraad had staan.

Ook van andere winkels heb ik helaas de zelfde mededeling ontvangen.

Jammer! Echt een mega vet blok dit! Zelf in totaal 6 stuks in de collectie gehad de afgelopen jaren. Verveelde mij geen moment. De laatste cake past er dan niet helemaal lekker bij, maar de eerste 3 cakes maken dat helemaal goed!

Back
Bovenaan