1.2" Freestyle Madness 100

Ben benieuwd naar de beelden van aankomend oud en nieuw, zo te lezen ben ik nog steeds de enige die deze als matig bestempeld na hem zelf geschoten te hebben. Allicht ook te hoge verwachtingen gehad, vond het op film een sterke box.

De versie die ik afgelopen zomer zag in een show van DFP, was in ieder geval steengoed. Bizar grote blinkboeketten!

Vorige jaarwisseling 2stuks los geschoten waren echt goed, dikke spreiding en mines ook hard. De klappen waren ook lekker.

Ook hier nog twijfel..... wil nog 1 30mm box toevoegen en aangezien deze scherp geprijsd is en prima effecten heeft overweeg ik hem toch

Dit is duidelijk een nieuwe batch want de afgelopen jaren waren de witte sterren in cake 1 meer als Dalia sterren. Enkele dikke witte sterren die iets langer bleven hangen. Nu is het eerder witte peony met glitter rood (ook erg mooi) en tevens een voller boeket. Het ziet erg goed uit! En dat kooiloos...

De nieuwe blokken van Magnum vind ik tegenvallen, maar dit is iets om de moed erin te houden voor de 'The Snowdown'. Als die net zo presteert hebben we iig 2 toppers!

Back
Bovenaan