Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal de nieuwe kooiloze versie zijn.Deze staat als "nieuw" weer bij mn vwe dealer in de webshop...
Nee de TEB valt nu onder Magnum. De Firestarter valt juist onder dezelfde lijn als de ICB die wel goed presteerde op de demo..Zelfde lijn als de TEB.
Zou mn geld ergens anders aan besteden...
Denk dat dat alsnog weinig zegt, zeker gezien in het verleden de items van magnum en vuurwerkexpert veel overlap hadden door omlabelingen. Je zou hooguit wat kunnen zeggen als je de fabriekscodes wist, maar die heeft vrees ik nog niemand...Nee de TEB valt nu onder Magnum. De Firestarter valt juist onder dezelfde lijn als de ICB die wel goed presteerde op de demo..
Filmpje op privéIk heb deze vorig jaar gehad. Lekkere klappen kwam daar vanaf
dank je. nu niet meerFilmpje op privé
Ziet er goed uit! Weet je welke batch je had en of die in kooi zat?Ik heb deze vorig jaar gehad. Lekkere klappen kwam daar vanaf
O dat weet ik niet meer. Batch let ik echt niet op en heb zoveel kooien gezien dat onthou ik niet allemaal hahaZiet er goed uit! Weet je welke batch je had en of die in kooi zat?
Klopt, tot vorig jaar gewoon nog in kooi geweest. 2 jaar geleden deze geschoten, echt heerlijke bak!Volgens mij was deze nog niet zonder kooi geleverd vorig jaar?