1.2" Firestarter 100sh

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0638
Artikelnaam: 1.2" Firestarter 100sh
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1976 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Complete show met 30 mm kaliber. Loeiharde burst zorgt voor een grote spreiding van de verschillende effecten!
Effect specificatie:
Cake 1: Red tail to red/purple stars, Red tail to chicken red stars with silver glitter, Crackling tails to red, green and purple blink with crackling willow
Cake 2: Brocade crown tail to brocade king with blue, red, purple, silver and green stars Cake 3: Silver blinking tail to silver blinkinw willow with red, green and blue stars, Silver blinking tail to red/green blink with crackling willow
Cake 4: Brocade crown tail to brocade king with blue stars and red blink, Brocade crown tail to brocade king with blue stars and silver blink

Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 400 x 400 x 220
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 175,00
Adviesprijs: € 159,00
Onlineprijs: € 149,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0638-Fire-Starter-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze omschrijving maakt mij erg nieuwsgierig naar de film hiervan hoor. Wat moet ik me bijvoorbeeld voorstellen van: Red tail to chicken red stars with silver glitter ?

Wat is een chicken red star? Iets van een go-getter of moving star oid?

Deze omschrijving maakt mij erg nieuwsgierig naar de film hiervan hoor. Wat moet ik me bijvoorbeeld voorstellen van: Red tail to chicken red stars with silver glitter ?

Wat is een chicken red star? Iets van een go-getter of moving star oid?

Bij de Ball Python zat er ook een effect met 'Chicken Blood Red'. Wellicht dat het dus zeer fel diep rood is, zoals bij die.

Firestarter was er al in 2017. Zijn zat filmpjes van. Enorme topper, net als broertje total event box. beter ga je niet vinden in nederland, tenzij wellicht wat Funke spul.

Firestarter was er al in 2017. Zijn zat filmpjes van. Enorme topper, net als broertje total event box. beter ga je niet vinden in nederland, tenzij wellicht wat Funke spul.

Veel filmpjes kan ik er niet van vinden, wel deze :

Maar voor 149 euro zijn er toch wel heel veel betere te vinden ( niet dat deze slecht presteert, maar voor minder heb je toch veel aanbod wat betreft beter )

Veel filmpjes kan ik er niet van vinden, wel deze :

Maar voor 149 euro zijn er toch wel heel veel betere te vinden ( niet dat deze slecht presteert, maar voor minder heb je toch veel aanbod wat betreft beter )

Er zijn veel meer filmpjes. Kijk ook eens bij topic bredavuurwerk. Simply the best is een omlabeling. en let op: 149,- is een adviesprijs. In de praktijk betaal je dat niet, is m ijn ervaring. simply the best stond bijvoorbeeld voor 85.

Er zijn veel meer filmpjes. Kijk ook eens bij topic bredavuurwerk. Simply the best is een omlabeling. en let op: 149,- is een adviesprijs. In de praktijk betaal je dat niet, is m ijn ervaring. simply the best stond bijvoorbeeld voor 85.

Heb ik gedaan en kwam deze tegen, moet eerlijk bekennen dat ik hem hier veel beter vind overkomen dan in het voorgaande filmpje.

€85,00 is zeker een mooie prijs. Dan valt hij in de prijsklasse waar je inderdaad veel keuze hebt in hele mooie boxen ( weliwaar in de freakacties ). Deze zou dan zeker mijn aandacht trekken, maar nogmaals, ook in die prijsklasse is er heel veel keuze :wink:

Back
Bovenaan