1.2” Escape from Hell 216’s

Doorlonten viel bij mij reuze mee. De cakes die naast elkaar staan hebben beide de lonten in het midden, dus die heb ik als eerste gepakt. Daarna deze blokken van twee aan de buitenkant netjes naar de volgende twee gedaan. Wel moeilijk om hem later weer in de doos te krijgen, maar met genoeg tape is dat gelukt :D

Wat een bak! Erg van genoten! helaas waren de effecten van cake 2 3 en 4 niet bijzonder groot. maar voor de rest super! Tevens vastgelegd op de gevoelige plaat!

Dit was 1 van de toppers van het jaar voor mij. Mooi tempo, veel afwisseling in kleur en effecten en de waaier sloot het geheel mooi af.

De enigste box van Vuurwerkmania die dit jaar gegeven heeft wat er van verwacht werd zelf de doorloop was goed veel andere cakes waren slecht en te duur voor wat ze geven

Wij hadden dit jaar de Rubro - Event Flash of the Gods 232sh., en gelijk erna deze. Moet zeggen dat de Rubro - Event Flash of the Gods ons beter beviel.

Qua kilo's is deze box best te tillen alleen, maar vind het formaat dan weer erg onhandig en heb soms het idee als de kooi er af is dat de doos zo door kan zakken. Maar kan niet wachten om hem weer de lucht in te schieten dit jaar.

iemand bekend met de groote van deze box
De afmetingen van deze box zijn 89x38x22cm. Er is mij verteld dat deze box een kooi heeft, maar ik betwijfel dat. Ik heb nooit sporen/afdrukken van de kooi aangetroffen op de doos en de burst is vergeleken met andere boxen wel iets minder hard. Al met al wel een hele mooie gevarieerde box.

DSC01324.jpg

Lijkt me ook een zeer nette box. Dit jaar voor het eerst, krijg hem gratis bij mn bestelling. Kijk er naar uit maar denk niet dat dit een afsluiter gaat worden..

Voor mij was dit de beste doos die ik had! Super doorgelont. Altijd leuk om te zien dat het werkt zoals je wilt. ��

Had heel wat blokken waaronder de GP1 en de flash of the gods maar man man man wat ramde dit blok erop los, vooral de cakes met de willow achtige effecten waren superdik met de tips soms tot op de grond. Dit was zeker de beste van de avond

Hier bij onze escape from hell. Prima doosje deze box gaat in het begin van filmpje tot ca 1min40sec. Daarna komt de Big cake assorted.

Back
Bovenaan