Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik me afvraag als je zo'n grote box buiten de doos hebt doorgelont: hoe krijg je m weer in de doos? In je eentje lijkt me dat lastig
Wat ik me afvraag als je zo'n grote box buiten de doos hebt doorgelont: hoe krijg je m weer in de doos? In je eentje lijkt me dat lastig
Heeft de Escape from Hell ook, maar verwijderen is niet nodig.Heeft de escape from hell ook een afdekplaatje van karton ONDER het alluminiumfolie.. (zeg maar om de buizen af te dekken).
Flash of gods heeft dit namelijk wel. Nog nooit gezien.. en zal ik dit verwijderen aangezien het best een dik plaatje is?
Gebeld naar mijn maniadealer om te vragen of de escape leverings problemen heeft.
Hij heeft mij te kennen gegeven dat levering is gestopt omdat ze te nat zijn. En niet meer worden uitgeleverd zou het morgen ophalen maar mag nu langs gaan kijken naar vervangend product of geld terug.
Ik zou even maar bellen als het nog moet ophalen.
Tape om de zij- en onderkant en dan kun je makkelijk in je eentje alles weer terug in de doos zetten. Ik spreek uit ervaring
Heeft de Escape from Hell ook, maar verwijderen is niet nodig.
Prachtig blok, met veel verschillende effecten! Was samen met de Exodus en de Viking de topper van de avond. Burst en effectogrootte waren prima, alleen bij de blinkers van de cake met crackling was deze wat minder (zie filmpje op 0:52). Wel was de burst van de grotere cakes van de Exodus net even een stukje zwaarder. Als deze met korting weer verkrijgbaar is, dan is deze er volgend jaar zeker weer bij in de collectie!