1.2” Escape from Hell 216’s

Laatste ook voor een vuurwerkcrew forum genoot :angel:
En out, alles is weg. Nu nog hopen op goed weer en de hele straat wordt dan omver geblazen :cool:
Genieten.
Voor de mislopers, transbomber CE wordt ook nog heel scherp aangeboden daar, doet volgens mij niet onder voor de escape from hell

Ik had deze mede door een tip van hier al een tijdje in het vizier. Na de post van Machine076 is het hard gegaan, logisch natuurlijk. Gelukkig nog eentje mee kunnen pakken in deze toch black friday gekte haha.

Hele mooie bak maar toch denk ik dat sommige mensen zich hier een beetje hebben laten opjutten. Haha, ik vind het prachtig hoe snel deze waren verkocht aan jullie. Maar eerlijk is eerlijk, had ik het geld en wat het niet te ver rijden en nog op voorraad dan had ik me ook laten verleiden om één te kopen. :D

Hele mooie bak maar toch denk ik dat sommige mensen zich hier een beetje hebben laten opjutten. Haha, ik vind het prachtig hoe snel deze waren verkocht aan jullie. Maar eerlijk is eerlijk, had ik het geld en wat het niet te ver rijden en nog op voorraad dan had ik me ook laten verleiden om één te kopen. :D

Heb jij hem geschoten? Had je het idee dat deze niet aan de hype voldeed oid? Ik vertrouw toch redelijk op de forumgenoten, als iedereen ergens zo lyrisch over was en kocht het product zelf, 9vd10 keer was het ook zo

De schaarste speelt ook een grote rol, waar ga je zoveel schoten in 30mm kaliber van deze klasse nog vinden voor deze prijzen nadat Black Friday voorbij is? Zelfde geldt ook voor die transbomber CE of de Crashbox voor 50,-

Haha ja, mooie omzet voor de winkelier zo. Wat moet hij wel niet hebben gedacht...

In september gehoord dat ik geen Escape From Hell meer uitgeleverd zou krijgen bij een winkelier, eeuwig zonde natuurlijk. Zoals Vipergq ook zegt hierboven, wat vind je nou nog zo'n 30 mm bak tegenwoordig. Wel een forse prijsstijging, maar ach we hebben hem dan toch :biertje:

Moet de filmpjes nog eens goed nakijken maar hij was hier vrij rap klaar. Misschien vonkoverslag? Desalniettemin indrukwekkend! Al had ik hem liever wat rustiger gezien want dat is wel zn kracht ipv chaos.

Erg blij dat ik deze nog kon bemachtigen door een tip van een forumlid. Grote, zware doos, maar dat kwam ook omdat de kooi er nog in zat (wat een k*tkooi). Geschoten als begin van de finale iets na 2 uur met (te)veel wind en het begon nog te regenen ook. Finale ging daardoor ook halverwege uit (3 Cruel Cannons daarna ook niet). Wel mooi diep doorgelont, liep als een trein.

Escape from Hell 1.jpg

Escape from Hell 2.jpg

Escape from Hell 3.jpg

En out, alles is weg. Nu nog hopen op goed weer en de hele straat wordt dan omver geblazen :cool:
Genieten.
Voor de mislopers, transbomber CE wordt ook nog heel scherp aangeboden daar, doet volgens mij niet onder voor de escape from hell

De potentie was er, maar wat viel hij uiteindelijk toch vies tegen door wind. Burst klonk zacht, alles verwaaide:sad:

Schieten in harde wind doe ik gewoon echt niet meer

De potentie was er, maar wat viel hij uiteindelijk toch vies tegen door wind. Burst klonk zacht, alles verwaaide:sad:

Schieten in harde wind doe ik gewoon echt niet meer

Jammer! had ik ook met een rits boxen zoals de Shots of Anarchy, viel zo vies tegen met de wind (Transbomber CE en Obsessed deden het godzijdank wel goed)

Back
Bovenaan