2018, goede batch dus.Net 2 besteld! Bedankt voor het delen Weet jij ook welke batch deze is?
Zelf ook eentje besteld, stonden vanochtend 7 stuks op, net 5 en nu nog maar 2. Zou maar snel zijn als er iemand nog wilt….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
2018, goede batch dus.Net 2 besteld! Bedankt voor het delen Weet jij ook welke batch deze is?
2018, goede batch dus.
Zelf ook eentje besteld, stonden vanochtend 7 stuks op, net 5 en nu nog maar 2. Zou maar snel zijn als er iemand nog wilt….
Laatste ook voor een vuurwerkcrew forum genootDat gaat snel. Op dit moment nog 1 dus “rennen”![]()
Yeah goud. Rammen met die bakLaatste ook voor een vuurwerkcrew forum genoot![]()
En out, alles is weg. Nu nog hopen op goed weer en de hele straat wordt dan omver geblazenLaatste ook voor een vuurwerkcrew forum genoot![]()
Hele mooie bak maar toch denk ik dat sommige mensen zich hier een beetje hebben laten opjutten. Haha, ik vind het prachtig hoe snel deze waren verkocht aan jullie. Maar eerlijk is eerlijk, had ik het geld en wat het niet te ver rijden en nog op voorraad dan had ik me ook laten verleiden om één te kopen.![]()
Hele mooie bak maar toch denk ik dat sommige mensen zich hier een beetje hebben laten opjutten. Haha, ik vind het prachtig hoe snel deze waren verkocht aan jullie. Maar eerlijk is eerlijk, had ik het geld en wat het niet te ver rijden en nog op voorraad dan had ik me ook laten verleiden om één te kopen.![]()
Heeft iemand de afmetingen van deze bak?
En out, alles is weg. Nu nog hopen op goed weer en de hele straat wordt dan omver geblazen
Genieten.
Voor de mislopers, transbomber CE wordt ook nog heel scherp aangeboden daar, doet volgens mij niet onder voor de escape from hell
De potentie was er, maar wat viel hij uiteindelijk toch vies tegen door wind. Burst klonk zacht, alles verwaaide
Schieten in harde wind doe ik gewoon echt niet meer