1.2” Escape from Hell 216’s

Dit jaar maar niet zo lang wachten in de freak! zag hem vorig jaar voor 125! dan pak ik hem deze keer gelijk mee! wat een topper zeg

Hopen dat ie de moeite is, we gaan het zien de 31ste....
Lijkt me wel echt een dikke bak.
Bredavuurwerk alvast bedankt voor de mooie prijs

By far de dikste bak voor mij dit iaar. Wat een boeketten en lekker in salvos en niet te hoog. Heb hem in verschillende combi's met andere cakes geschoten. Vaak een cake van deze als finale. Heerlijk! Had wel de 2018 versie, maar de 19 is ook dik in orde zo te zien.

Hier ook al gescoord voor €150.- nu volgens mij al uitverkocht. Vorig jaar deze ook geschoten! Helaas in een dikke mist. Wat ik nog kon zien was mega dik! Regelrechte aanrader.

Geen idee of hij er helemaal uit gaat of hij terug komt als compound,alleen gehoord dat deze er uit gaat.

Dat zou wel balen zijn zeg. Wat een bak is dit! Op elk filmpje komt hij gewoon zó goed over. Ik hoop hem komend jaar voor het eerst te schieten, indien verkrijgbaar...

Dat zou flink balen zijn mocht deze er uit gaan. Wat een topper is en blijft dit tog. Hoort echt wel bij de top boxen van NL voor mij.

Dat zal zekers jammer zijn heb dit jaar weer gekocht vorige jaar voor eerst gehad was egt een topper ben blij dat dit jaar nog 1x van deze bak mag genieten

Heren, laat dit een informatief topic blijven. Het plaatsen van aanbiedingsprijzen hoort hier dus niet bij. Wel je ervaring met de producten en straatfilms zou helemaal top zijn :D

Dit jaar voor het eerst aangeschaft in de freak actie, ik ben erg benieuwd naar deze box! :D
Ik hoop dat ik positief verast zal worden, filmpje zal wel volgen uiteraard

Had deze afgelopen jaar dit is toch wel een van de betere boxxen die je kan kopen . Volledig 30mm en het tempo en burst is er goed zie mn straatfilm.

Blijft toch een geweldige box zo op film hoor. Echt zonde dat hij er dit jaar uit gaat, had hem graag nog in de straat gezien!

Back
Bovenaan