1.2” Escape from Hell 216’s

Als je met een klein budget een klein show in huis wil halen, dan ben je met deze bak aan het goede adres!

Dit is was echt alles in een! Lijkt wel Prof!

Als je met een klein budget een klein show in huis wil halen, dan ben je met deze bak aan het goede adres!

Dit is was echt alles in een! Lijkt wel Prof!

Top gefilmd hoor! Deze stond vorig jaar op de buy list, maar nu moet hij er dit jaar wel komen! Top bak, lijkt inderdaad net prof

Wat een ding! Heel vet. Hoog op het wensenlijstje voor dit jaar.

2019 net zo goed als 2018? Op een iets ander tempo na dan.

Wat een ding! Heel vet. Hoog op het wensenlijstje voor dit jaar.

2019 net zo goed als 2018? Op een iets ander tempo na dan.
Qua boeketten en effecten zeker! Blijft een bizar goede bak, ik ben ervan overtuigd dat die menig prof blok eruit klapt!

Blijft een prachtige bak, al 2 jaar niet gehad maar moet er dit jaar weer eens bij komen.

Die komt goed over zeg op de laatste video's, wat een blok. Heerlijk tempo met ontiegelijk grote effecten, vooral die crackling, breed! :droolthum

Gaat gelijk op de lijst voor dit jaar. Nog nooit in de straat gehad, raar eigenlijk dat hij me nooit echt is opgevallen.

Zo want een dikke bak, komt op de lijst voor dit jaar. Nu nog even kijken of hij in de buurt voor een leuke prijs word aangeboden

Zo want een dikke bak, komt op de lijst voor dit jaar. Nu nog even kijken of hij in de buurt voor een leuke prijs word aangeboden

En Snel zijn, heb er twee jaar naast gegrepen in de freak actie. Vorig jaar miste ik wel andere musthaves toen een bepaalde site open ging, maar deze was in de pocket.

Mega vuurwerkfreaks had m voor 150 is al uitverkocht was aan het twijfelen volgend jaar haal ik m op met zijn grote broer tournament box en weer 2 tramsbombers voor dit jaar alleen funke.

Back
Bovenaan