1.2” Escape from Hell 216’s

R@lph

VWC lid
1.2” Escape from Hell 216’s

Artikelnummer: 1660
Artikelnaam: 1.2” Escape from Hell 216’s
Bruto Gewicht: 24500 gram
Netto Kruitgewicht: 4150 Gram
Aantal Schoten: 216 schoten
Effectomschrijving: Complete 216 shots evenementenbox.
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud: 1/9
Adviesprijs: €299,00
Voorverkoopprijs: €199,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1660_geisha_escape_from_hell_216s_flowerbed_vuurwe  rkmania_copy.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
zo zo je hoeft er maar twee van te hebben en je hebt je show al compleet .
magistraal bakkie dus .

Zeker een goed gevarieerde box zeg met mooie effecten zonder dat het een rommeltje wordt wat bij veel boxen nogal wel eens wil gebeuren.
Deze heeft toch wel mijn interesse gewekt, maar daarin gaat de prijs natuurlijk straks ook in meespelen.

Zeker een goed gevarieerde box zeg met mooie effecten zonder dat het een rommeltje wordt wat bij veel boxen nogal wel eens wil gebeuren.
Deze heeft toch wel mijn interesse gewekt, maar daarin gaat de prijs natuurlijk straks ook in meespelen.

Prijs wordt 199 (internetprijs,"normale prijs" 299)

erg goed ook weer! kan het zijn dat deze doos mij voor een groot gedeelte bekend voor komt? ik weet effe niet wat maar ik heb het idee dat ik het al eens eerder heb gezien op paar details na zoals de finale bijvoorbeeld.

Hierbij mijn filmpje van deze gruwelijke box met heerlijke spinner fancake als finale, gefilmd tijdens de Winkeliersdemo 2016:

Mijn filmpje:

holy sh*t... :shocked: :D :D

2 vragen over deze box:

1. het filmpje betreft dat een werkelijk productie item?
lijken effecten tussen te zitten die rechtstreeks uit een prof blok komen :cool:

2. heeft deze box 1 lont, of zijn het losse cake's die nog verbonden moeten worden?

Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Staat bij mij in ieder geval op de lijst mits de prijs goed is bestel ik hem! :-)

Is dit dezelfde als 'Flash of the God's'? Heel erg mooi. Vooral de waaier op het eind maakt het af.

Back
Bovenaan