Alles lijkt dit jaar hetzelfde te moeten. Ik denk wel te weten waarom, namelijk als straks alles kooiloos moet zijn, waarschijnlijk is deze daar nu ook één van, dan moet je natuurlijk als importeur kijken welke effecten dan het beste gebruik kan worden en tot z'n recht komt bij weinig kruit (lees: minder burstkruit) dan kom je toch op dit effect uit en daarom wordt je dit jaar ermee doodgegooid. Ik begin hier in ieder geval wel goed moe van te worden. Alles lijkt op elkaar, enige wat anders is, is de benaming.
Wat opvalt is toch wel hoe men de nadruk legt op hun 30mm bakken. " Niet voor niets staan wij bekend om het maken van de allermooiste 30 mm blokken op de markt. Ook deze rammer is er weer één om trots op te zijn." Deze uitspraak i.c.m. kooiloze producten... dat geeft toch wel te denken.
Kijk, Ik hou van willow effecten, maar ook van dikke strakke palm effecten, multi color peony, dragon eggs en crossette. Maak daar gewoon een mooie dikke 100 shots 30mm bak van MET KOOI! Helaas moeten we dit vanaf volgend jaar gaan missen, is gewoon de volgende stap van de al eerder genomen stappen van een reeds eerder gemaakte plan! :(