1.2" Dictator Domination

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5157
Artikelnaam: 1.2" Dictator Domination
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1796 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Niet voor niets staan wij bekend om het maken van de allermooiste 30 mm blokken op de markt. Ook deze rammer is er weer één om trots op te zijn.
Afmeting: 37,5 x 37,5 x 23 cm.
Tube diameter: 30 mm.
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: 55 sec.
Stijghoogte: ...
Advies verkoopprijs: € 199,00
Winkel prijs: € 179,99
Online prijs: € 169,99

5157-Dictator-Domination-I-Like-Legal-Magnum-Vuurwerk.jpg

O.a te koop bij: Magnum Vuurwerk

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Mooi om te zien dat Magnum 30 mm compounds blijft ontwikkelen. Maar als product plaatjes kloppen zijn de nieuwe 30 mm compounds volgens mij wel allemaal kooiloos. Gezien de vele afkeur afgelopen jaar bij Magnum begrijp ik de keuze an sich wel

Mooi om te zien dat Magnum 30 mm compounds blijft ontwikkelen. Maar als product plaatjes kloppen zijn de nieuwe 30 mm compounds volgens mij wel allemaal kooiloos. Gezien de vele afkeur afgelopen jaar bij Magnum begrijp ik de keuze an sich wel
Nu ben ik wel benieuwd hoe je vanaf een productplaatje kunt afleiden of er een kooi omheen zit of niet.

Mss binnendoos met 1.4G erop maar denk dat dat artistieke vrijheid is omdat het een animatie is, geen echte foto.
Dat zou kunnen. Vergeleken met het plaatje bij de Willow Mayhem (toch echt in kooi) kom je inderdaad uit op die artistieke vrijheid.

Als ik het goed heb, mag je in nederland helemaal geen 1.3G importeren (uitzondering prof/shells) tenzij je een kooi er omheen doet, waardoor die dan weer 1.4G wordt. Zo had de 1,2" big box afgelopen jaar ook 1.4G sticker, maar was die gewoon met kooi ;)

Laatst bewerkt:
Exact zelfde kruitgewicht als Color Cream (en Dahlia Madness, maar omschrijving mismatcht) dus best kans dat het dezelfde is.

Inderdaad de allermooiste? Dan kijk ik toch naar de al bestaande crown bomber of de freestyle madness

Back
Bovenaan