1.2" Dahlia Madness

De naam klopt inderdaad totaal niet bij de uitwerking. Maar de uitwerking zelf vind ik ook niet goed overkomen voor 30mm, het lijkt meer een soort makkere versie van de Special 6 van Katan / Forza 6 van Hello Fireworks en dat is 25mm. Met flowercrown zijn de boeketten juist al snel groot en dat lijkt hier dus totaal niet. Hopelijk gewoon vertekend beeld en presteert ie ergens op een demo beter?

Ajax hierboven zegt het goed. "Was OK."
Middenmoot. Hij was niet slecht, maar het was ook zeker niet de beste van de avond. Monotoom sowieso. De verwarring van de film/uitwerking is bij deze dan ook weggehaald.

Deze vanavond ook live meegemaakt, bij de naam verwacht je iets anders. Dit is eerder een NL versie van de Corolla Blue van Funke. Was verder een prima compound.

Goed uitgewerkte effecten op zich maar nogal eentonig, en een erg standaard effect natuurlijk; goudbak nr zoveel... Al is deze filigrain versie wel de mooiste variant. Degelijk inderdaad.

Ik hou er wel van. Dat dunne goud met blauw. Alleen de pauzes in dit soort compounds vind ik wel echt heel irritant. Als de effecten wisselen vind ik het minder storend. Maar bij een single effect moet het gewoon in één moeite door lopen.

Back
Bovenaan