1.2" Dahlia Madness 100'S [Uitloop 2022]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 1181
Artikelnaam: 1.2" Dahlia Madness 100'S
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1976 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Madness ten top! Deze compound schiet super snel en heeft de echte wauw-factor. 100 schoten van 30 mm kaliber buizen zijn tot het randje gevuld. Crown effecten gecombineerd met de spectaculairste kleuren! WAUW!
Effect specificatie:
Cake 1: Chrysanthemum mine to crackling tail to red dahlia with chrysanthemum
Cake 2: Chrysanthemum mine to crackling tail to blue dahlia with chrysanthemum
Cake 3: Chrysanthemum mine to crackling tail to red/green dahlia with chrysanthemum
Cake 4: Chrysanthemum mine to crackling tail to blue/purple dahlia with chrysanthemum

Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 365 x 365 x 225
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 179
Onlineprijs: € 119
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1181-Dahlia-Madness-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit is een heerlijk dikke chaos bak voor in de straat. De omlabeling van de Rainbow Chry maar hoe dik is deze box joh? Echt een hebbedingetje dit hoor!

Video van Pyro Heinsberg, vanaf 8:26

Het broekhoff broertje van de Rainbow Chry. Regelrechte topper

De demofilm van afgelopen woensdag 01-09-2021:

LET OP Dit betreft geen productie en zijn dus samples!!! Pure misleiding want in de finale tijdens deze demo werden er meer van deze boxen afgeschoten met een totaal andere uitwerking.

Productie ziet er als volgt uit:

Weer dat gejengel met samples. Een importeur schiet hiermee wat mij betreft ook deels in zijn eigen voet. Heb je an sich een best goed product (ook de productieversie vind ik), ga je geheel overbodig en misleidend shinen met een gepimpte versie.

Het heeft voor mij in ieder geval tot gevolg dat ik niets van deze lijn bestel (op de crossette switch na), totdat ik straatvideo's heb gezien. Zoals zo vaak jammer dat de consument tijdens de jaarwisseling een andere / mindere versie de lucht in zien gaan dan verwacht o.b.v. het beeldmateriaal.

(hetzelfde geldt natuurlijk voor de Rainbow Chry)

Wij hadden er twee, echt toppers!

Ziet er toch wel erg goed uit zo op film! Ik had zelf de Kingstown Hangover (ipv de Yggdrasil die ik in Duitsland zou ophalen, maar niet doorging wegens het verbod) en die had enorm mooie heldere sterren. Ik kan me goed voorstellen hoe mooi dat hier moet zijn geweest. De crackkling... tja... spectaculair zeker, maar de niet de crackling van de sample die gepresenteerd was of bijv. van de Cairo Crackling/1,2'' Ultimate Chry. Dan was 'ie nog veel beter geweest. Al met al vind ik hem zeker mooi zo op film! Mooier dan ik had verwacht.

Vind hem toch wel lekker overkomen op bovenstaande film. Bedankt voor het delen.

Dat ziet er op bovenstaande film toch wel heel erg goed uit moet ik zeggen, de burst klinkt ook goed aanwezig en de kleuren zijn fel en goed zichtbaar ertussen door. Gaan we zeker in de gaten houden!

Back
Bovenaan