1.2'' Caracas Chaos *NIEUW 2025*

Deze is zeker duur aangezien Magnum Cairo laat zien voor 30euro per stuk..
Maar het artikel zelf is weg op de Magnum website en bij dealers die ik bekeken heb.
Deze compound hebben ze wel voor 140

Laatst bewerkt:
Cc was (en nog wel) op veel plekken voor €25 te krijgen, dus je betaalt wel premium voor een plank en de arbeidskosten (kwartje ofzo...) van het doorlonten. En cc was er ook genoeg, komt enkel minder binnen van de giga hoeveelheid dus alleen zij die pas nov/dec aan vuurwerk beginnen te denken vissen achter het net. Deze Caracas is niks meer dan een marketingzet voor de minder geïnformeerde klant, en de brave uiteraard want doorlonten mag je zelf natuurlijk niet doen dan is het opeens levensgevaarlijk.

Volgens die fabriekscode in ieder geval niet uit dezelfde fabriek als de Cairo, dus het is niet simpelweg 4x cairo op een plank. Kan nogsteeds een prima doos zijn verder natuurlijk

Wat ga ik hier nou eens van vinden..... of het camera werk is dramatisch of de batch cairo's is nog minder dan voorgaande jaren. Op de film komt het absoluut niet over als 30mm. Laten we het maar even afwachten of die op de demo volgende week nog te bewonderen is maar ik laat hem voorlopig net als de cairo zelf links liggen.
Vind 'em ook beduidend minder overkomen dan de goeie ouwe 25sh CC. Maargoed, het is ook maar de vraag of de CC überhaupt nog bij zijn oude niveau in de buurt komt dit jaar. Opbouw opzichzelf van de compound is wel oke, maar je mist wel een beetje de chaos die je zou verwachten. Crackle King heeft dan duidelijk mijn voorkeur (en nog goedkoper ook).

Vind 'em ook beduidend minder overkomen dan de goeie ouwe 25sh CC. Maargoed, het is ook maar de vraag of de CC überhaupt nog bij zijn oude niveau in de buurt komt dit jaar. Opbouw opzichzelf van de compound is wel oke, maar je mist wel een beetje de chaos die je zou verwachten. Crackle King heeft dan duidelijk mijn voorkeur (en nog goedkoper ook).
En Crackle King bijna niet te krijgen in NL.. Dat scheelt ook 😆

Back
Bovenaan