Maarten2302
VWC lid
Zag hem staan bij van Blitterswijk in GouderakIemand die weet of die beschikbaar is in zuid-holland? Vorig jaar ook gehad en was zeer tevreden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag hem staan bij van Blitterswijk in GouderakIemand die weet of die beschikbaar is in zuid-holland? Vorig jaar ook gehad en was zeer tevreden.
Staat op prive
Als ik een tip mag geven voor je YouTube upload; exporteer je video bestand (vanuit video bewerkingsprogramma) als 4K met een zo hoog mogelijk FPS. Ook als is de opname een stuk mindere kwaliteit (bijvoorbeeld 1080p). Youtube gooit tegenwoordig een hele vervelende compressie over uploads, met name bij 1080p, waardoor ze echt slecht kunnen lijken (soms haast slechter dan 480p). Als je bijvoorbeeld upload als 4K 60FPS, dan is dat een stuk minder erg aanwezig weet ik inmiddels uit eigen ervaring.Slechte kwaliteit met het uploaden, komt terug. 1.2'' assorted in 2022. Lekker bakje.
Top apparaatNog wat liefhebbers die deze hebben geschoten afgelopen jaarwisseling? Benieuwd naar de ervaringen!
Jaazeker hier ook de lucht in gegaan! Was echt een top bak. Staat in m'n compilatie
Begint vanaf 35min 25 sec!
Heurlijk! Audio ook lekker opgenomen trouwens en een toffe compilatie man
Kan ik hieruit concluderen dat hij jou goed bevallen is ? Gisteren ook besteld nlWeet iemand uberhaupt nog of deze in winkels ligt of verkocht gaat worden in NL?![]()
Ik ben in ieder geval overtuigd vorige maand. Gisteren ook weer besteld!Kan ik hieruit concluderen dat hij jou goed bevallen is ? Gisteren ook besteld nl
Ja hij is mij uitermate goed bevallen. Waar heb jij hem besteld? Mag in een pm hoorKan ik hieruit concluderen dat hij jou goed bevallen is ? Gisteren ook besteld nl![]()