1.2" 200 Shots Assorted Display Box.

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: 5112.
Artikelnaam: 1.2" 200 Shots Assorted Display Box.
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 200.
Effectomschrijving: 200 schoten van het maximale kaliber!!
Deze box is een mix van van verschillende effecten!! Als je van dik houd dan hoort deze bij jou in de collectie!!
Tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: 110 seconden.
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: ...
Adviesprijs: € tof.png

Laatst bewerkt:
Dikke bak was dit hoor, flinke klappen kwamen hier vanaf. Gaat er echt wel weer komen als ik hem weer tegenkom. Later volgen nog beelden van enkel en een keer dubbel geschoten.

Prachtige bak met goed uitgewerkte effecten, lekker divers. Komende jaarwisseling mag deze hier in de straat vlammen met goed weer. De dikste film van deze box is van rommetje:

Deze was absoluut van een ander level, stak met kop en schouders boven alles uit. Enorm harde klappen en dikke spreiding.
Let op: ook nog gefilmd in groothoekstand, in werkelijkheid dus nog groter.

Deze was absoluut van een ander level, stak met kop en schouders boven alles uit. Enorm harde klappen en dikke spreiding.
Let op: ook nog gefilmd in groothoekstand, in werkelijkheid dus nog groter.

Nou...ik heb wat filmpjes gezien en ik na 30 seconden ben ik het wel beu. Conceptloos bam bam bam. Voor mij een slaapverwekkende bak. De effecten op zich zijn goed en spreiding is groot. Maar er is wel meer nodig, voor mij, om echt te genieten. Variatie, waaiers erin, echt andere effecten. Zo'n Knisternder Funkenhimmel bijvoorbeeld en zo zijn er gelukkig wel meer. Maar...ieder het zijne!

Nou...ik heb wat filmpjes gezien en ik na 30 seconden ben ik het wel beu. Conceptloos bam bam bam. Voor mij een slaapverwekkende bak. De effecten op zich zijn goed en spreiding is groot. Maar er is wel meer nodig, voor mij, om echt te genieten. Variatie, waaiers erin, echt andere effecten. Zo'n Knisternder Funkenhimmel bijvoorbeeld en zo zijn er gelukkig wel meer. Maar...ieder het zijne!

:confused:

Hierbij nog mijn video. Heb deel 2 opnieuw moeten aansteken want ik had het doorlonten op straat verprutst dus die heb ik in de video erachter geplakt. Ik vond dit naast crackle king wel de topper van de avond en zeker die €200 waard

Totaal niet opgevallen deze compound, maar wat een dikke bak zeg. Heeft van alles in huis, effecten zijn groot, veel kleur en een heerlijk tempo. Hopelijk komt deze dit jaar bij meerdere shops te liggen.

Prachtige box! Wij kregen deze als vervanger aangeboden voor twee keer simply the best. Uiteindelijk voor iets anders gegaan maar hopelijk is deze dit jaar te bestellen voor een schappelijke prijs!

Dit ziet er uit als een topper. maar even in de gaten houden of we deze ergens in de freak kunnen bemachtigen

Over variatie tekort kun je in deze bak iig niet spreken, want die is er wel genoeg :wink:

Allemaal i shape 200 keer achter elkaar. Meestal terugkeer van dezelfde of vergelijkbare effectje met steeds weer terugkerend crackling wolkje. VInd ik eentonig en saai. Nogmaals: mijn mening, meer ook niet.

Een van de toppers van de avond voor ons, we hadden 1 doos en per 100 shots geschoten, kan prima. Nr. 2 heeft hoger tempo maar nummer 1 was erg sierlijk!

Film volgt.

Back
Bovenaan