1.0" Single Shots

Bij jou in de regio bedoel je ofzo? Want er zijn meerdere Freak-winkels met een extra korting op ZENA-artikelen...

Ja was is die freak korting dan? Ik moet zelfs 1 euro per bestelling aan bestelkosten lappen... haha

Via de ZENA-site is dat het geval ja, maar er zijn zoals hierboven genoemd meerdere winkels die zelf ZENA verkopen via hun eigen site en een Freak-actie hebben (zoals de winkel waar ik voor werk maar meer reclame dan dat zal ik niet maken...:wink:)

Twijfel om deze nog aan te schaffen. Best Leuk spul om in de vooravond te stoken, maar aan de andere kant heb je voor €20 ook heel veel ander leuke producten.. Zouden deze de €1,- per stuk waard zijn? :bonk:

Dat is toevallig, daar kom ik ook net vandaan! Maar het is natuurlijk altijd nog even afwachten of het ook daadwerkelijk wat is he.. misschien vanavond heel stiekem toch maar eentje testen :p

Kon het toch niet laten om er eentje te testen, helaas wel verkeerd gefilmd maar het beeldmateriaal liegt er niet om. Dit zijn toppers! Hij knalde niet super hoog waardoor het effect lekker groot was. Mooi gevuld boeket en een lekkere klap.. oordeel zelf :p

Hij komt door het debiele filmen toch niet zo groot over als 't daadwerkelijk was.. ik zal de 31 wat betere beelden schieten!

Kon het toch niet laten om er eentje te testen, helaas wel verkeerd gefilmd maar het beeldmateriaal liegt er niet om. Dit zijn toppers! Hij knalde niet super hoog waardoor het effect lekker groot was. Mooi gevuld boeket en een lekkere klap.. oordeel zelf :p

Hij komt door het debiele filmen toch niet zo groot over als 't daadwerkelijk was.. ik zal de 31 wat betere beelden schieten!

zodeju best spijt dat ik ze niet heb.
nu wel heel erg benieuwd naar de big defender van wolf

Super product! Goeie zet om deze ook in het assortiment te nemen. Ik was een beetje sceptisch omdat ze niet zoveel kruit bevatten. Toch hadden ze allemaal grote effecten. Sommige gingen wel wat lager dan andere, net iets te laat wat mij betreft. Gelukkig stond de wind de goede kant op.

Back
Bovenaan