08-12-12 Genemuiden

YEEEES! Ik kan er ook bij zijn mensen :) Ik heb Sinterklaas naar wat uurtjes eerder kunnen verschuiven! Was nog een flinke klus, maar is gelukt :) Tot zaterdag allemaal!

Inderdaad fijne finale zeg! Heb er zeker van genoten! Hoeveel Secret Salutes waren dat op een geven moment voor al die Screaming Salutes zeg?

Was een top demo, gezellige sfeer. En dat aan de verkeerde kant van het schiet terrein :p maar dat mag de pret niet drukken

Het was een leuke demo!
Helaas kwamen we iets te laat aan, waardoor we de eerste 10 producten gemist hadden.
wij dachten immers aanvang half 8, dan word er niet meteen geschoten, maar helaas.
vervolgens was de demo erg netjes, wij stonden met ons groepje aan de andere kant van het publiek, vlak naast de schiet locatie.

de finale was grandioos. heerlijke volle lucht met vele goede producten, O.a secret salutes, de nieuwe royal thunder flower cake's etc.

Producten die mij erg zijn opgevallen zijn:

Shanghai
Alcatraz
Rocking fire
Thunder flower
Mega boost

deze sprongen er echt uit in mijn ogen, verder vond ik de event cake's aardig tegen vallen, de bursts waren niet zo hard als bij de royal cake's.

Leuk om achteraf Jan willem nog even gesproken te hebben, zo weet je toch met wie je elke keer contact hebt.

Ennnee iemand noggee,, Fuego's vergeten???? ( leuke dummie's :p )

Fuego's.jpg

Bedankt voor de leuke demo

Groetjes...

Laatst bewerkt:
Het was een leuke demo!
Helaas kwamen we iets te laat aan, waardoor we de eerste 10 producten gemist hadden.
wij dachten immers aanvang half 8, dan word er niet meteen geschoten, maar helaas.
vervolgens was de demo erg netjes, wij stonden met ons groepje aan de andere kant van het publiek, vlak naast de schiet locatie.

de finale was grandioos. heerlijke volle lucht met vele goede producten, O.a secret salutes, de nieuwe royal thunder flower cake's etc.

Producten die mij erg zijn opgevallen zijn:

Shanghai
Alcatraz
Rocking fire
Thunder flower
Mega boost

deze sprongen er echt uit in mijn ogen, verder vond ik de event cake's aardig tegen vallen, de bursts waren niet zo hard als bij de royal cake's.

Leuk om achteraf Jan willem nog even gesproken te hebben, zo weet je toch met wie je elke keer contact hebt.

Ennnee royall,, Fuego's vergeten????

Bekijk bijlage 10578

Geen probleem, ze zijn veillig bij ons!

Groetjes...

hahaha wat een topper:D

Sluit me helemaal bij Koenn aan!
Top avondje gehad. Sorry jongens volgende keer rij ik wel wat harder!
Dankjewel JW en HdH

top 28 december

Er werd gezegd dat de secret salute niet de hardste burst van de avond had. Welke cake was dit dan wel?:)

Back
Bovenaan