08-09-2012: Leeuwarden Zuiderburen Vuurwerk

Opzich leuke show, maar ik had er iets meer van verwacht. Geen echte specials zoals vorig jaar wel het geval was, de finale vond ik ook een beetje magertjes, maar toch lekker die salutes. Iemand van hier nog gefilmd ? Ik zag wel een aantal met videocam staan.

Jazeker!!! Vuurwerkbieb stond vooraan te filmen. Hij zal z.s.m. hier een update van geven met zijn opname.

Opzich leuke show, maar ik had er iets meer van verwacht. Geen echte specials zoals vorig jaar wel het geval was, de finale vond ik ook een beetje magertjes, maar toch lekker die salutes. Iemand van hier nog gefilmd ? Ik zag wel een aantal met videocam staan.

Had er zelf ook meer van verwacht. Vorig jaar werden er veel meer shells afgestoken.
Het 8 inch salvotje was fantastisch maar de rest ging in een naar mijn mening slap tempo de lucht in.

Ik heb wel genoten van deze show. Hij was welliswaar wat kleiner dan vorig jaar, maar toch werd er mooi en goed vuurwerk geschoten. Zoals al eerder gezegd waren de salutes heerlijk, je voelde ze knallen. Ik vond de hummers ook goed, had ik nog niet eerder bij zo'n show gezien. Ook vond ik de effecten goed uitgewerkt, geen uitgezakte effecten of zoiets.

Back
Bovenaan