05-05-2014 Zoetermeer

mijn film bijdrage van het bevrijdingsvuurwerk van Zoetermeer.
mede mogelijk gemaakt door van Herwijnen Zoetermeer en geschoten door Big Smile Fireworks

Big smile fireworks..... Nooit van gehoord, zijn zij nieuw op de Nederlandse markt of zijn ze mij nog nooit opgevallen ?
Hun website vind ik iig niet echt professioneel, zeker niet als je daar met filmpjes komt die in Nederland nooit geschoten zullen mogen worden. Vind dat best misleidend.

Big smile fireworks..... Nooit van gehoord, zijn zij nieuw op de Nederlandse markt of zijn ze mij nog nooit opgevallen ?
Hun website vind ik iig niet echt professioneel, zeker niet als je daar met filmpjes komt die in Nederland nooit geschoten zullen mogen worden. Vind dat best misleidend.

Filmpjes kun je inderdaad beter weg laten en dat terwijl er toch een aantal gewoon op youtube staan.
Show ziet er best goed uit lekker rammen.

Is volgens mij het bedrijf van R.N. Bakker.

Klopt Arjan van die filmpjes. De filmpjes staan daar niet ter misleiding, zijn er ooit door de websitebouwer opgezet. Maar had ze uiteraard wel moeten aanpassen naar films van onze eigen shows. Omdat deze website niet mooi is wordt er op het moment gewerkt aan een andere/mooie website. Om die reden had de oude website geen prioriteit bij mij.

Hierbij mijn foto slide show van de vuurwerkshow in Zoetermeer.
Waar de start is, zie je vanzelf.
Veel kijk plezier!

Zoetermeer-5-mei-2014_zps56502421.gif

Back
Bovenaan