05-05-2012: Pijnacker

stefantvs

VWC lid
Datum: 05-05-2012
Plaats: Pijnacker
Provincie: Zuid-Holland
Waar: Sportlaan
Tijd: 22.30
Wie: Dream Fireworks
Wat: Onbekend
Waarom: Bevrijdingsdag

Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die kan vertellen waar het precies is op de Sportlaan in Pijnacker, er zitten volgens maps namelijk redelijk wat geschikte locaties ( verenigingen ).

Iemand die kan vertellen waar het precies is op de Sportlaan in Pijnacker, er zitten volgens maps namelijk redelijk wat geschikte locaties ( verenigingen ).

De locatie waar het evenment plaats vind is op het parkeer terrein van De Grote Wijdte (http://maps.google.nl/maps?q=52.024...73&spn=0.010391,0.011137&num=1&gl=nl&t=m&z=16) maar het vuurwerk word vanaf een veld ten Noord-Westen geschoten. Parkeren kan volgens mij niet op de sportlaan want deze word volledig afgesloten.

Weet zelf nog niet of ik hier bij aanwezig ben.

Heeft iemand toevallig info over de show van dit jaar?

Show was goed en mooi te noemen, zeker omdat ik verrast was toen ik ontdekte dat toen de show begon er behoorlijk dicht bij stond en dan zijn die 6 inch shells lekker vet te noemen. Filmpje is bezig met de upload en wordt geplaatst als hij klaar is.

Was een leuke show. Er werden ook een aantal leuke effecten en goede shells geschoten. Maar er zaten toch ook wel ronduit slecht shells tussen.
De blokken er onder vond ik erg geslaagd. Vooral het falling leaf blok was prachtig. Zeker de moeite waard geweest!

Thanks voor de film torrie, je belde helemaal enthousiast , ik begrijp wel waarom :-) hoor die buizen gaan dan ! lekker hoor brrrr

Back
Bovenaan