02-06-2012 | Alphen a/d Rijn

hee jap slijmbal anders kunnen we naderhand gaan toch jappie ze schieten toch pas om 2200 uur
dus kan mkkelijk lijkt mij

jappy is niet van het harde werken.................. hij hoort shells, buizen, mortierrekken en jappy heeft een andere planning haa ha ahaha

Is er iemand die weet vanaf waar de plek is met goed zicht? Gelijk een mooie gelegenheid om de nieuwe camera uit te proberen

vorig jaar stonden we met een flink clubje op het "eilandje" bij de Verlengde Aarkade in Alphen a/d Rijn.

2z5qiww.jpg

Genoeg parkeergelegenheid daar en een lekker "rustig" uitzicht op het vuurwerk

Top bedankt, en dan nog een dingetje. De tijd zou 22.00 zijn terwijl wat volgens het topic van vorig jaar 23.00. Iemand die met zekerheid de juiste rijd kan zeggen?

Zowww nog een paar daagies en dan weer helpen in alphen met mike en ronny :-)

Zal weer een zware maar gezellige dag worden :-) Heb er weer zin in !!!! :-)

Names katan vuurwerk:

Ze zoeken nog 2 mensen! :-) Wie heeft er e.v.t zin om ons morgen te komen helpen ?
Minimaal 16 jaar, ervaring zou mooi zijn maar niet noodzakelijk.
Wie lijkt dit interessant ? stuur gerust een pm

Gr stefan

Names katan vuurwerk:

Ze zoeken nog 2 mensen! :-) Wie heeft er e.v.t zin om ons morgen te komen helpen ?
Minimaal 16 jaar, ervaring zou mooi zijn maar niet noodzakelijk.
Wie lijkt dit interessant ? stuur gerust een pm

Gr stefan

Jup. Martijn kon niet en dus kan ik alleen vervoer heen fiksen... iemand die terug kan naar Amersfoort nog? zal wel niet meer nu.. lekker.. 1 dag van te voren te horen krijgen:shocked:

Jup. Martijn kon niet en dus kan ik alleen vervoer heen fiksen... iemand die terug kan naar Amersfoort nog? zal wel niet meer nu.. lekker.. 1 dag van te voren te horen krijgen:shocked:

Zo gaat het leven he,

Het is soms niet anders, en komt er wat belangrijkers tussen.

Ja, ik ben er ook niet blij mee dat ik inneens (2 dagen van te voren) een 24 uurs dienst het weekend in mijn mik geschoven kreeg. Heb je direkt een pm gestuurd en mike een mailtje.
Al weken van te voren alles zo gepland dat de kids de hele dag ondergebracht waren en ergens konden slapen, zelfs iemand achter de hand gehouden voor thuis mochten ze niet kunnen slapen en liever in hun eigen bed liggen.
En dan krijg je dit. Ik stond als 1e op de reserve lijst en kon er niet onderuit.
En nog net in mijn proeftijd is het tevreden houden van de werkgever best belangrijk.
Snap dat je goed baalt, ik heb mijn best gedaan. Ik baal net zo hard, zo niet harder. Jij kan hopelijk nog wat regelen met vervoer, ik weet zeker dat ik achter mijn pc zit storingen op te lossen van klanten.
Goed, vuurwerk zal er niet minder mooi om worden...

Jongens succes vanavond. Ondanks dit voor mij een thuiswedstrijd is kan ik ivm een verjaardag niet aanwezig xijn.

Ik weet niet wanneer het begint maar ik ben net terug, niets gezien. Heb ook even rondje zegersloot gefietst maar kon niets zien wat met vuurwerk te maken had. Ik had ook niemand gezien bij de plek waar we vorig jaar stonden.

Ik weet niet wanneer het begint maar ik ben net terug, niets gezien. Heb ook even rondje zegersloot gefietst maar kon niets zien wat met vuurwerk te maken had. Ik had ook niemand gezien bij de plek waar we vorig jaar stonden.

Mike zegt dat het binnen enkele minuten gaat beginnen.

Vreemd, ik stond daar rond half 11 weet niet of jij daarna nog terug kwam?

Wel een goede show gezien vanavond veel beter dan vorig jaar! Nu weer op weg naar huis na een avondje genieten in alphen :)

Ben benieuwd naar je filmpje Stefan!

Mike had me een paar foto's gemaild.
Dus even geplaatst

Back
Bovenaan