01-09-2012 Harlingen

scootflyer

VWC lid
Ook dit jaar zal er tijdens de visserijdagen van Harlingen weer een vuurwerkshow worden gehouden.

Plaats: Noorderpier Harlingen, goed zichtbaar vanaf de waddenpromenade
Tijd: 21:30 uur
Datum: zaterdag 1 september 2012

Volgens de organisatie is dit het grootste vuurwerk van Friesland, maar met de show van Leeuwarden durf ik dat niet met zekerheid te zeggen. Wel leuk 2 grote vuurwerkshows binnen de provincie in 1 week tijd.

Vuurwerkbieb @ Visserijdagen Harlingen 01-09-2012

Vuurwerkbieb @ Visserijdagen Harlingen 01-09-2012

Dit keer geen Vuurwerkbieb Special zoals jullie gewend zijn ivm. het compleet vernieuwen van Vuurwerkbieb.nl, welke we uiterlijk 1 november online willen hebben.

Vuurwerkbieb werd voor mij (Rob) alleen namelijk echt teveel werk, dus vanaf dit jaar heb ik ondersteuning van mijn vriendin Marrit, Jan Willem (van voorheen vuurwerkforum) en Marco.

Nu dus een gewoon filmpje van alleen de show, daarnaast is het beeld iets te donker ingesteld, daar ik een andere instelling van mijn camera wilde testen :D

Bij deze:

http://www.youtube.com/watch?v=37ClzFjt_CU

Ben hier geweest in harlingen maar ik werd er niet echt warm van.
Veel slechte bommen en de 2" a 2.5" bommen in het begin leek wel of ze half in de buis zaten of nat waren ofzo.
Ik had er persoonlijk meer van verwacht.

Ik ben het helemaal met je eens elgielo. Ik ben ook wel meer gewend van Harlingen. Had ook het idee dat niet alles af is gegaan. Daarnaast vond ik het ook veel van hetzelfde of ben ik al te verwend met vuurwerk....:D

Slechte show idd zeker Jorge shells :D Ook geen Breakdance gezien wel vervelende liedjes over Harlingen gehoord tijdens het wachten op de show :bonk:

Back
Bovenaan