Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber Champions Edition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    De dikste I shape bak die ik ooit in de straat heb meegemaakt. Heel hoog tempo, grote boeketten voor 25mm ( leek net 30mm ) en harde burst. Hij bleef ook maar doorrammen. Hier kwam meer applaus bij dan bij de profblokken in de wijk.

    Dit is de 2019 versie en ik heb de verbindingen iets strakker gedraaid tussen de cakes.
    Het komt nog niet eens zo goed over zeg je, maar bij mij wakkert het volledig het enthousiasme en de koopdrang aan hoor haha!
    Heerlijk dit, rammen, chaos, langdurig en een schappelijke prijs voor dit geweld is vindbaar. Mooi feestje, goede film en wederom het bewijs dat het wel een must have genoemd mag worden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      De dikste I shape bak die ik ooit in de straat heb meegemaakt. Heel hoog tempo, grote boeketten voor 25mm ( leek net 30mm ) en harde burst. Hij bleef ook maar doorrammen. Hier kwam meer applaus bij dan bij de profblokken in de wijk.

      Dit is de 2019 versie en ik heb de verbindingen iets strakker gedraaid tussen de cakes.

      Zo dat ziet er toch serieus goed uit, staat met stip genoteerd op mijn lijst voor dit jaar.

      Zijn de verbindingen tussen de cakes makkelijk te bereiken? Dit ivm het strakker zetten van de overgangen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Zo dat ziet er toch serieus goed uit, staat met stip genoteerd op mijn lijst voor dit jaar.

        Zijn de verbindingen tussen de cakes makkelijk te bereiken? Dit ivm het strakker zetten van de overgangen
        Heel makkelijk. Kijk zo ziet dat er uit als je 'm uit de doos haalt. Zoals je ziet zijn de lonten al beneden bij de tubes doorgelont, alleen is de verbinding in het begin geknoopt in plaats van verder naar de cakes toe. Vandaar die vertragingen altijd. Enige wat je moet doen is het lont aandraaien en dan tape er om.

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20201231_010302.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,3 KB
ID:	1584392

        Je hoeft niks uit elkaar te halen of wat dan ook, puur aandraaien. Het is dan ook geen modificeren oid, dat voelt al fijner

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
          Heel makkelijk. Kijk zo ziet dat er uit als je 'm uit de doos haalt. Zoals je ziet zijn de lonten al beneden bij de tubes doorgelont, alleen is de verbinding in het begin geknoopt in plaats van verder naar de cakes toe. Vandaar die vertragingen altijd. Enige wat je moet doen is het lont aandraaien en dan tape er om.

          [ATTACH=CONFIG]60050[/ATTACH]

          Je hoeft niks uit elkaar te halen of wat dan ook, puur aandraaien. Het is dan ook geen modificeren oid, dat voelt al fijner
          Tnx, is een topsysteem. Waren bij alle compounds de verbindingen maar zo gemakkelijk bereikaar.

          Comment


            Officieel hoor je een cake niet los te trekken is volgens mij ook niet eens nodig toch? of komt dit door de tape over de lontjes? maar wel fijn dat je zo makkelijk bij die lontjes kan.

            Blijft een top product dit, helaas nog nooit in de collectie gehad, maar denk dat dat dit jaar zeker gaat gebeuren!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
              Officieel hoor je een cake niet los te trekken is volgens mij ook niet eens nodig toch? of komt dit door de tape over de lontjes? maar wel fijn dat je zo makkelijk bij die lontjes kan.

              Blijft een top product dit, helaas nog nooit in de collectie gehad, maar denk dat dat dit jaar zeker gaat gebeuren!
              Huh een cake lostrekken? Ik heb geen cakes losgetrokken? Ik heb de compound in z'n geheel uit de doos gehaald. Nogmaals de uitleg

              Bij een cakebox moet je de cakes natuurlijk zelf doorlonten doormiddel van het lont naar beneden scheuren tot beneden de tubes en dan doorlonten tot waar de lonten de tubes ingaan. Bij een compound hoef je niks te doen en is het product kant en klaar maar heb je wel altijd vertraging doordat de verbinding zo ver van de tubes vandaan zit. Het zit wel beneden bij de tubes doorgelont, maar niet tot waar de lonten de tubes ingaan en dat is waar de vertraging zit. Ik liet zo even zien hoe het er uit ziet als je de compound uit de doos haalt, dan zie je waarom er ook vertraging is. Puur als je je daar aan hindert dan kan je de lontjes even aandraaien, tape er om en klaar.
              Laatst aangepast door MasterBsc; 11 January 2021, 12:29.

              Comment


                Hoe vaker ik dit topic zie, hoe gaver ik de box vind worden. Echt, ontzettend goede film. Hij is intussen op mijn wislist in aantal gegroeid
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Huh een cake lostrekken? Ik heb geen cakes losgetrokken? Ik heb de compound in z'n geheel uit de doos gehaald. Nogmaals de uitleg

                  Bij een cakebox moet je de cakes natuurlijk zelf doorlonten doormiddel van het lont naar beneden scheuren tot beneden de tubes en dan doorlonten tot waar de lonten de tubes ingaan. Bij een compound hoef je niks te doen en is het product kant en klaar maar heb je wel altijd vertraging doordat de verbinding zo ver van de tubes vandaan zit. Het zit wel beneden bij de tubes doorgelont, maar niet tot waar de lonten de tubes ingaan en dat is waar de vertraging zit. Ik liet zo even zien hoe het er uit ziet als je de compound uit de doos haalt, dan zie je waarom er ook vertraging is. Puur als je je daar aan hindert dan kan je de lontjes even aandraaien, tape er om en klaar.
                  Ik zou gewoon onderaan de cakes bij de tubes een met een tiewrap de lonten dicht tegen elkaar aantrekken, das nog makkelijker.
                  Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Huh een cake lostrekken? Ik heb geen cakes losgetrokken? Ik heb de compound in z'n geheel uit de doos gehaald. Nogmaals de uitleg

                    Bij een cakebox moet je de cakes natuurlijk zelf doorlonten doormiddel van het lont naar beneden scheuren tot beneden de tubes en dan doorlonten tot waar de lonten de tubes ingaan. Bij een compound hoef je niks te doen en is het product kant en klaar maar heb je wel altijd vertraging doordat de verbinding zo ver van de tubes vandaan zit. Het zit wel beneden bij de tubes doorgelont, maar niet tot waar de lonten de tubes ingaan en dat is waar de vertraging zit. Ik liet zo even zien hoe het er uit ziet als je de compound uit de doos haalt, dan zie je waarom er ook vertraging is. Puur als je je daar aan hindert dan kan je de lontjes even aandraaien, tape er om en klaar.
                    Ik snap precies hoe of wat hoor. Maar je afbeelding hierboven ziet eruit of de zijkant open is getrokken. Waarschijnlijk gebeurd met het loshalen van het lont. Beetje rommelig geheel nu Zo zal de politie het ook zien mocht je een controle krijgen Zonde als je die bak kwijt bent dan.
                    Een beter optie zou inderdaad het tiewrapje zijn wat knalgoedvuurwerk zegt. Maar het mooiste zou zijn om die zijkant gewoon weer mooi dicht te maken met een kartonnetje en wat plakband er weer overheen. Niemand die het zal merken dan.


                    Los hiervan is het gewoon een gruwelijk toffe wow-bak. Heerlijk rammen!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                      Beetje rommelig geheel nu Zo zal de politie het ook zien mocht je een controle krijgen Zonde als je die bak kwijt bent dan.
                      Is dat sowieso niet het geval dan? Of je moet naast deze bak hoogstens een kleine cake voor erbij gekocht hebben...

                      Maar wat Djaimy al zegt: deze bak wordt steeds mooier hoe vaker je die straatfilm bekijkt. Niet teveel filmpjes meer kijken dan maar van deze bak

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Op film komt het niet goed over, maar in het echt was ie echt super dik. Dat tempo, de dikke mines en die tails voegde ook super veel toe. Dat tempo was hoger dan ik me kon herrinneren van demo's en de boeket grootte en gevuldheid was veel beter dan bij de normale Transbomber. Had het niet verwacht dit, hij blies ook veel 30mm profblokken er uit door een combinatie van alles wat ik hier boven noemde
                        Ik vond de snowblind ook echt een van mooiste/overweldigendste bakken die ik geschoten had. Deze bak zal ook in goede smaak vallen dan?

                        Comment


                          Blijft echt een prachtbak. 2019-2020 was hij me ook in positieve zin opgevallen. Moet er dit jaar wel komen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Vipergq Bekijk bericht
                            Ik vond de snowblind ook echt een van mooiste/overweldigendste bakken die ik geschoten had. Deze bak zal ook in goede smaak vallen dan?
                            Lijk me wel, de Snowblind is natuurlijk enkel chry crackling ( van het hoogste niveau ) en deze bak heeft ook veel chry crackling. Alleen is deze bak natuurlijk gevarieerder en heeft een veel hoger tempo dus qua wow factor in mijn optiek zelfs nog beter.

                            Comment


                              Wat een dikke video bovenstaande!!
                              Deze staat dik gedrukt op mijn lijst.

                              Comment




                                Vanaf 3:20 komt hij hier ook voorbij. Wel de verkeerde compound als eerste afgeschoten.

                                Comment

                                Working...
                                X