Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber Champions Edition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Zoals ik heb begrepen was 2020 het laatste productie jaar van de Transbomber Champion Edition aldus een aantal freakshops ( geen idee of het uitloop is maar hij is blijkbaar vorig jaar en dit jaar niet extra geimporteerd ). Dus daarom wordt ie minder aangeboden en snap ik zijn zoektocht want ik zit er ook een tijdje naar te zoeken. Zag 'm pas voor m'n neus weg gaan en dat was ook het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar ( 200 euro ). Pijnlijk vergeleken met de prijzen t/m vorig jaar maar acceptabel. Ik zie 'm nu ook veel minder, voorheen was ie bij elke freakshop en Rubro dealer te koop en nu her en der wat restvoorraden voor een nog hogere prijs dan die gene die ik pas mis liep. Die 189 is dan zeker een top prijs en vrij uitzonderlijk dit jaar
    Ik heb m ook voor 189 gekocht dit jaar, en lager niet gezien. Overigens is die winkel dicht inmiddels, zoals de meesten.

    Comment


      In Oss stond die 2 weken geleden voor 199 inclusief 20% gratis vuurwerk zelf uit te zoeken. Weet niet of die actie nog loopt

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
        Die zoektocht hoeft niet lang te zijn, deze zie je vrij veel aangeboden worden

        Als ik het goed heb ging deze in de pre-coronatijd voor een gemiddelde 150€ weg en kun je deze bij diverse shops nu op de kop tikken voor 189€. Een redelijke prijs volgens mij in deze tijden.
        Het moet natuurlijk ook wel een klein beetje in de buurt zijn. En, zoals MasterBSC aangeeft, het aanbod is vrij gering op dit moment in mijn ''verzorgingsgebied''. Maar de tocht gaat door
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
          In Oss stond die 2 weken geleden voor 199 inclusief 20% gratis vuurwerk zelf uit te zoeken. Weet niet of die actie nog loopt
          Hier heb ik inderdaad gebruik van gemaakt.
          2x de Pig van China Red erbij genomen.
          Prima deal in deze huidige tijden.
          Ben erg benieuwd naar beide producten 31 Dec

          Comment


            Vanmiddag gekocht voor 195, staat nu bij dezelfde winkel voor 249.

            Comment


              200,- op dit moment bij de vuurwerkcentrale, nog 8 stuks

              Comment


                Bij vuurwerkbull €199

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Mr.unknown Bekijk bericht
                  Bij vuurwerkbull €199
                  Zie niks im beuningen??

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                    Zie niks im beuningen??
                    Jawel onder outlet aanbiedingen

                    Comment


                      Staat er nu 1 voor 187,50 in Den Bosch

                      Comment




                        Demofilmpje van 3 jaar geleden.
                        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                        Comment


                          Het is gelukt, we gaan deze geweldenaar dit jaar in de straat zien. Hier kijk ik echt ontzettend naar uit zeg!
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Weet iemand waar ik deze nog betrekkelijk goedkoop kan halen? Zie hem nu staan voor 250 euro, maar vind dat net te prijzig

                            Comment


                              Dan had je eerder moeten bestellen. Op dit moment is deze box écht niet goedkoper te krijgen.
                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Kroontje Bekijk bericht
                                Weet iemand waar ik deze nog betrekkelijk goedkoop kan halen? Zie hem nu staan voor 250 euro, maar vind dat net te prijzig
                                Bij vuurwerkcentrale staat ie nog voor 199,95 herstel stond. Out of stock zie ik nu
                                31/12 Knalle als een malle!

                                Comment

                                Working...
                                X