Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber Champions Edition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deksels mooie deksel!

    Comment


      Ziet er op alle films werkelijk top uit. Tijdens de jaarwisseling ook zelf in actie gezien bij de buren, ondanks de mist was een ding duidelijk: chaos! Moordend tempo, grote effecten en echt een box die het goed doet bij iedereen doordat het één bak herrie geeft. Topper die er komend jaar bij moet komen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        Twijfelde tussen deze bak of 2 transbombers samen. Gezien bovenstaande positieve reacties toch voor de Champions edition gegaan voor een bedrag van €129,- volgens mij een nette prijs voor deze bak denk ik?

        Comment


          Gisteren deze weer op de demo mogen aanschouwen en wat is dit toch een topbak. Echt een hele fijne rammer. Vond hem persoonlijk nog beter dan de gewone transbomber.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Dit was gister de beste box op de demo. Enorme topper met de nodige chaos, maar ook erg sierlijk. Moet er dit jaar weer komen.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Heeft iemand een degelijke film gemaakt van deze bak op de demo?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Heeft iemand een degelijke film gemaakt van deze bak op de demo?
                Vindt hem goed zicht baar op de vidoe van Pyro Toro
                www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                Comment


                  --> Vuurwerkevents.nl <--

                  Comment


                    Mijn film van deze topper!!.

                    Comment


                      Had er vorige jaar toen ik hem live zag op de demo van Rubro geen hoge pet van op, maar toen ik hem gisteren opnieuw kon aanschouwen vond ik hem toch wel aardig presteren

                      Comment


                        De beste box van de Rubro demo van afgelopen donderdag. Ramde er heerlijk op los, grote effecten en een dik tempo. Komt er dit jaar zeker bij!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                          Had er vorige jaar toen ik hem live zag op de demo van Rubro geen hoge pet van op, maar toen ik hem gisteren opnieuw kon aanschouwen vond ik hem toch wel aardig presteren
                          Dit gevoel deel ik. Vorig jaar live gezien en vond hem ok. Wel goed, niet bijzonder. Echter, tijdens de Mania demo bekroop mij het gevoel van spijt hem niet aangeschaft te hebben in een scherpe aanbieding. Geweldige bak. Heerlijke rammer.
                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            Wat een beest van een bak, heerlijke chaos, fijn qua tempo, grote en volle effecten en vooral veel blauw ook wat mij echt aanspreekt. Ja, in feite een must have, maar hij moet wel in je budget passen.
                            Dit is er echt eentje waarmee je in de straat even over iedereen heen blaast, lekker hoor!

                            Comment


                              De dikste I shape bak die ik ooit in de straat heb meegemaakt. Heel hoog tempo, grote boeketten voor 25mm ( leek net 30mm ) en harde burst. Hij bleef ook maar doorrammen. Hier kwam meer applaus bij dan bij de profblokken in de wijk.

                              Dit is de 2019 versie en ik heb de verbindingen iets strakker gedraaid tussen de cakes.

                              Comment


                                Ook op bovenstaande film wordt het weer bevestigd, wat een enorme topper is dit zeg. Van begin tot eind een mooie chaos, geweldig gedaan. Deze moet er dit jaar gewoon weer bij komen.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X