Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber Champions Edition

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is de ervaring met deze box dat hij qua spreiding en impact gewoon de normale Transbomber cakes bevat? Of is deze minder, en moet je het hebben van de duur en aantal schoten?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Is de ervaring met deze box dat hij qua spreiding en impact gewoon de normale Transbomber cakes bevat? Of is deze minder, en moet je het hebben van de duur en aantal schoten?
      Ben hier ook wel benieuwd naar. Iemand die ze allebei heeft geschoten toevallig? En welke is dan dikker?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
        Is de ervaring met deze box dat hij qua spreiding en impact gewoon de normale Transbomber cakes bevat? Of is deze minder, en moet je het hebben van de duur en aantal schoten?
        Ik heb ze beide gehad. Ik vond de Champion edition vet, maar vond de normale Transbomber indrukwekkender en qua prijs/kwaliteit ook beter.

        Comment


          Ik vond juist het tegenovergestelde. De Transbomber Champion is gevarieerder en veel heftiger. De boeketten waren minstens zo groot en soms voor m'n gevoel groter omdat ze volgens mij ook iets lager kwamen. Die spinners, mines, meerdere finales maken 'm sowieso superieur tegenover de normale Transbomber. In alle opzichten dus in mijn optiek veel beter terwijl de prijs overal hetzelfde is als 2 maal Transbomber. Een belangrijk element wat je niet op film maar in het echt moet ervaren zijn ook de dikkere dreunen van de mines en het geluid wat samen gaat met de burst knallen boven die muur van mines/tails/spinners.

          Hij is al een aantal pagina's eerder gedeeld maar zie hier mijn ervaring. Het publiek ging helemaal los daarna en ik kreeg van vele de vraag waar je zoiets koopt, terwijl er genoeg profblokjes werden geschoten in die wijk waar de reacties veel minder op waren.

          Comment


            Overtuigend verhaal. En jouw video zag ik ook al eerder, en is het zetje geweest. De Transbomber stond al in bestelling, deze nu ook!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Ik vond juist het tegenovergestelde. De Transbomber Champion is gevarieerder en veel heftiger. De boeketten waren minstens zo groot en soms voor m'n gevoel groter omdat ze volgens mij ook iets lager kwamen. Die spinners, mines, meerdere finales maken 'm sowieso superieur tegenover de normale Transbomber. In alle opzichten dus in mijn optiek veel beter terwijl de prijs overal hetzelfde is als 2 maal Transbomber. Een belangrijk element wat je niet op film maar in het echt moet ervaren zijn ook de dikkere dreunen van de mines en het geluid wat samen gaat met de burst knallen boven die muur van mines/tails/spinners.

              Hij is al een aantal pagina's eerder gedeeld maar zie hier mijn ervaring. Het publiek ging helemaal los daarna en ik kreeg van vele de vraag waar je zoiets koopt, terwijl er genoeg profblokjes werden geschoten in die wijk waar de reacties veel minder op waren.

              Tja, smaken verschillen Ik had gekeken wat ik er destijds zelf voor in de freak had betaald en dat was €65 voor de Transbomber en €150 voor de Champion Edition. Aangezien ik de normale net wat beter vond, had die voor mij een betere prijs/kwaliteitverhouding.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                Overtuigend verhaal. En jouw video zag ik ook al eerder, en is het zetje geweest. De Transbomber stond al in bestelling, deze nu ook!
                Als ik aandelen in dit product had dan kreeg ik vast provisie haha maar het is wel oprecht zo hoe ik en iedereen het daar ervaarde.

                @postvoordennis , dat is zeker zo! Lekker kopen wat bij je eigen smaak past natuurlijk.

                Comment


                  Ik zou zelf ook wel champions edition ipv 2x transbomber doen ookal is het meestal wel €20-40 euro duurder omdat ik variatie belangrijker vind dan kwantiteit.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Ik vond juist het tegenovergestelde. De Transbomber Champion is gevarieerder en veel heftiger. De boeketten waren minstens zo groot en soms voor m'n gevoel groter omdat ze volgens mij ook iets lager kwamen. Die spinners, mines, meerdere finales maken 'm sowieso superieur tegenover de normale Transbomber. In alle opzichten dus in mijn optiek veel beter terwijl de prijs overal hetzelfde is als 2 maal Transbomber. Een belangrijk element wat je niet op film maar in het echt moet ervaren zijn ook de dikkere dreunen van de mines en het geluid wat samen gaat met de burst knallen boven die muur van mines/tails/spinners.

                    Hij is al een aantal pagina's eerder gedeeld maar zie hier mijn ervaring. Het publiek ging helemaal los daarna en ik kreeg van vele de vraag waar je zoiets koopt, terwijl er genoeg profblokjes werden geschoten in die wijk waar de reacties veel minder op waren.

                    Grotendeels door deze dikke video toch maar overstag gegaan, ben benieuwd!

                    Comment


                      Wanneer je deze bak voor een goede prijs op de kop kunt tikken en je houd ook van crackling dan zit je bij deze bak voor geweld helemaal goed!

                      Dit jaar per twee in mijn show!

                      Comment


                        Het blijft kriebelen om een grote zoektocht te houden naar deze box. Wat blijft die film fijn!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Heb hem ooit op een demo gezien en was mooi. Maar 200 euro is me momenteel te gek.
                          -Step outside the box to see the real picture-

                          Comment


                            Hier vanaf 5:10 staat deze bak mooi twee keer op film:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                              Het blijft kriebelen om een grote zoektocht te houden naar deze box. Wat blijft die film fijn!
                              Die zoektocht hoeft niet lang te zijn, deze zie je vrij veel aangeboden worden

                              Als ik het goed heb ging deze in de pre-coronatijd voor een gemiddelde 150€ weg en kun je deze bij diverse shops nu op de kop tikken voor 189€. Een redelijke prijs volgens mij in deze tijden.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
                                Die zoektocht hoeft niet lang te zijn, deze zie je vrij veel aangeboden worden

                                Als ik het goed heb ging deze in de pre-coronatijd voor een gemiddelde 150€ weg en kun je deze bij diverse shops nu op de kop tikken voor 189€. Een redelijke prijs volgens mij in deze tijden.
                                Zoals ik heb begrepen was 2020 het laatste productie jaar van de Transbomber Champion Edition aldus een aantal freakshops ( geen idee of het uitloop is maar hij is blijkbaar vorig jaar en dit jaar niet extra geimporteerd ). Dus daarom wordt ie minder aangeboden en snap ik zijn zoektocht want ik zit er ook een tijdje naar te zoeken. Zag 'm pas voor m'n neus weg gaan en dat was ook het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gezien dit jaar ( 200 euro ). Pijnlijk vergeleken met de prijzen t/m vorig jaar maar acceptabel. Ik zie 'm nu ook veel minder, voorheen was ie bij elke freakshop en Rubro dealer te koop en nu her en der wat restvoorraden voor een nog hogere prijs dan die gene die ik pas mis liep. Die 189 is dan zeker een top prijs en vrij uitzonderlijk dit jaar
                                Laatst aangepast door MasterBsc; 18 October 2022, 01:36.

                                Comment

                                Working...
                                X