Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vond deze ook niet verkeerd voor de 60 euro die ik heb betaald. Hij stond alleen voor 129.95 bij de rijswijksevuurwerkhal later in het jaar. Dat is wel echt veel te gek voor dit boxje
Eigenlijk alleen het volgende:
Event Royal tears in heaven 360sh - Rubro
Transbomber XXL 288sh - Rubro
En dan zoek ik nog 1 grote bak en eigenlijk wel klaar.
Hier gevoelsmatig net wat minder dan andere jaren maar mag niet klagen met wat er de lucht in ging. Beetje chaotisch gefilmd maarja spanning en adrenaline hé..
Niks kopen bij de eerste de beste freakzaken die open gaan. Is toch meer pakken wat je pakken kan dan goed doordacht bestellen wat je echt wilt.
Dus nu even rustig aan en een lijstje maken wat ik echt wil en aan de hand daarvan bestellen door het jaar heen. Liefst dicht bij huis ophalen en pas...
Uit m'n hoofd voor 115 op de kop kunnen tikken vorig jaar januari. Was allereerst verbaasd over het formaat van de cakes, echte units. Om over de burst, spreiding en tempo maar te zwijgen. Wat een toppers!!
Waarschijnlijk met hedendaagse regelgeving niet meer mogelijk maar als jullie de Concerto Rosso van Dynasty zo zouden kunnen krijgen als vroeger.... man man wat heb ik daar veel kartonnen van doorheen gejaagd.
Bizarre bak was dit. Helaas halverwege de tweede cake uit gegaan dus daarna via de reservelont aangestoken en wauw die laatste cake is zo hard met die all at once. Iedereen schrok zich rot:p
Hier altijd nog een knal/fluitbak als laatste op het moment dat we allemaal naar binnen gaan. Dit jaar was het de Aurboda van Thor. 100 shots salute blokje en die ging goed, helemaal rond half 4.