Zoekresultaten

  1. spanishcracker

    Ghostbuster

    Beste box die ik dit jaar had. Goeie afwisseling tussen i-shape en waaier. En zoals al zovaak genoemd: de burst!!!!!!!
  2. spanishcracker

    Flying Vanguard

    Vond deze ook niet verkeerd voor de 60 euro die ik heb betaald. Hij stond alleen voor 129.95 bij de rijswijksevuurwerkhal later in het jaar. Dat is wel echt veel te gek voor dit boxje
  3. spanishcracker

    Wat staat er op jouw lijstje voor 25/26?

    Eigenlijk alleen het volgende: Event Royal tears in heaven 360sh - Rubro Transbomber XXL 288sh - Rubro En dan zoek ik nog 1 grote bak en eigenlijk wel klaar.
  4. spanishcracker

    Vuurwerkkonings film topic

    Hier ook de Pearl of the South gekregen en beetje zelfde gevoel aan overgehouden. Niet slecht maar ook zeker niet wat ik ervan had verwacht.
  5. spanishcracker

    Hoe stookt jouw straat ?

    Hier gevoelsmatig net wat minder dan andere jaren maar mag niet klagen met wat er de lucht in ging. Beetje chaotisch gefilmd maarja spanning en adrenaline hé..
  6. spanishcracker

    Transbomber Champions Edition

    Vind de XXL versie niet verkeerd overkomen. Aangezien ik dit jaar maar een paar grotere blokken wil ipv veel kleine komt deze op de lijst.
  7. spanishcracker

    Event Royal Tears in Heaven

    Weet iemand de 'freakprijs' van afgelopen jaar van deze box?
  8. spanishcracker

    Wat ga jij volgend jaar anders doen?

    Niks kopen bij de eerste de beste freakzaken die open gaan. Is toch meer pakken wat je pakken kan dan goed doordacht bestellen wat je echt wilt. Dus nu even rustig aan en een lijstje maken wat ik echt wil en aan de hand daarvan bestellen door het jaar heen. Liefst dicht bij huis ophalen en pas...
  9. spanishcracker

    Ultimate City trip

    Uit m'n hoofd voor 115 op de kop kunnen tikken vorig jaar januari. Was allereerst verbaasd over het formaat van de cakes, echte units. Om over de burst, spreiding en tempo maar te zwijgen. Wat een toppers!!
  10. spanishcracker

    Thunderbolt

    Prachtige dingen. Heb er nog 8 en dan is het toch echt klaar helaas.
  11. spanishcracker

    Oude tijden herleven

    Waarschijnlijk met hedendaagse regelgeving niet meer mogelijk maar als jullie de Concerto Rosso van Dynasty zo zouden kunnen krijgen als vroeger.... man man wat heb ik daar veel kartonnen van doorheen gejaagd.
  12. spanishcracker

    [WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2024!

    Riakeo 500 - Lesli
  13. spanishcracker

    [WINNAAR] Beste COMPOUND van 2024

    Royal Match - FWS
  14. spanishcracker

    [Funke NL] Kometenbomben 2

    Met pijn in mijn hart dit jaar mijn laatste doosje afgestoken op een rustig moment ver in de nacht. Wat een toppers, extra van genoten.
  15. spanishcracker

    Collectie foto's 2024 - 2025

    In totaal 8 winkels geweest en dit bij elkaar weten te sprokkelen.
  16. spanishcracker

    [Fireworks Specials / Strike Extreme] Fortunes

    Bizarre bak was dit. Helaas halverwege de tweede cake uit gegaan dus daarna via de reservelont aangestoken en wauw die laatste cake is zo hard met die all at once. Iedereen schrok zich rot:p
  17. spanishcracker

    Waar sluit jij mee af?

    Hier altijd nog een knal/fluitbak als laatste op het moment dat we allemaal naar binnen gaan. Dit jaar was het de Aurboda van Thor. 100 shots salute blokje en die ging goed, helemaal rond half 4.
Back
Bovenaan