Zoekresultaten

  1. spanishcracker

    Toppers/floppers editie 2024-2025

    Toppers: Alles van Riakeo Alles van Hello Furious - Wolff Centurion - Wolff Widmo - Iskra Ghostbuster - Wolff Massive Gold - Wolff Ultimate City Trip - Magnum Monster Ride - Mania (onverslaanbaar) Galactic Storm - Lesli (jaja wie had dat gedacht, lesli bij de toppers) Ghost Madness - FWS ( wauw...
  2. spanishcracker

    Sakura Sparkles

    Mijn broertje had deze op aanraden van mij gekocht voor 99 euro. 4 dieren cakes voor dat geld doorgelont is natuurlijk prima. Maar denk dat wij nieuwe kooiloze productie hadden want was niks vergeleken met die dierencakes die we ook hadden. Burst was zoals de indianen cakes..
  3. spanishcracker

    Galactic Storm

    Dikke bak voor de prijs. Snap echt niet dat ze dit voor prijs die ik heb betaald(55,99) kunnen maken.
  4. spanishcracker

    Blue Lion King - Predator

    Prijs/kwaliteit goed maar vond de Galactic Storm beter. Kan komen door dat de effecten flink gevoelig waren voor de wind.
  5. spanishcracker

    Color Hypnose 244’s

    Beelden zijn idd te vergelijken want cakes stonden precies op dezelfde plek en ikzelf ook. Ik vond hem persoonlijk niet tegenvallen. Beste cakebox van het jaar? Nee ook zeker niet. Maar verwacht ook geen triplex bak jongens, is gewoon teveel gehyped. Geniet ervan en een fijne jaarwisseling allemaal
  6. spanishcracker

    Color Hypnose 244’s

  7. spanishcracker

    Color Hypnose 244’s

    Nou mannen geen stress. Hij is gewoon top!! Filmpje volgt!
  8. spanishcracker

    Eerste knallen al gehoord?

    Tot mijn verbazing ging er hier overal vanaf 10u wel wat de lucht in. Sindsdien weinig stil geweest. Meeste kinderen die nu stoken hebben de tijden dat het vanaf 10u mocht niet mee gemaakt dus goed om te zien/horen dat er wel gewoon gestookt wordt.
  9. spanishcracker

    Het weer op 31 december en 1 januari.

    Hier in Zoetermeer is het 'winderig' vanaf 18u en eerste buien pas laat in de nacht 05u. Heb geen idee meer hoe de windsnelheid vorig jaar was maar ik heb een beetje een déjàvu naar vorig jaar. Nu geven ze tot 38km/u op.
  10. spanishcracker

    Heb ik dat ook besteld?!

    Helaas zit in regio den haag. Miss een andere liefhebber die nog wat voor je heeft dichterbij.
  11. spanishcracker

    Heb ik dat ook besteld?!

    Waar woon je?
  12. spanishcracker

    Great Fountains

    Echt top dingen dit. Eentje in de achtertuin gedaan en schrok van de grote van het effect.
  13. spanishcracker

    Eerste knallen al gehoord?

    Jaja héhé nou iedereen hier heeft zijn vuurwerk dus vandaag pas gehaald blijkbaar. Begon me al zorgen te maken na 2 bijna stille dagen. Vanaf 15u vanmiddag gaat het los! Genieten om nu door de wijk te lopen!!
  14. spanishcracker

    Color Hypnose 244’s

    Ik schiet hem morgen om 17u. Zal proberen hem te filmen en gelijk te uploaden. Ps. Als ik hem morgen krijg bij de driesprong maar dat zit wel goed zo te lezen
  15. spanishcracker

    Eerste knallen al gehoord?

    Net weer ff half uurtje gelopen met de kleine in de kinderwagen. Gewoon helemaal niks qua f2. Op 3 plekken wat cat 1 gezien maar verder niks. Heel in de verte hoor je af en toe wat. Bij terugkomst thuis maar 2 kleine potjes gedaan voor de kids.
  16. spanishcracker

    Eerste knallen al gehoord?

    Hier niet compleet stil maar wel rustig vergeleken met vorig jaar.. gisteren avond 45min rondje gelopen na 7en en maar 1 cakeje gezien.. vanavond hopelijk meer
  17. spanishcracker

    Monsters

    Gisteren avond wat jeugd in de straat met onder andere deze dingen. Bizar effect komt er af zeg!!!
  18. spanishcracker

    Dooft jouw kaarsje langzaam?

    Kaarsje gaat nooit doven. Helemaal niet nu m'n dochter van 3.5 er helemaal dol van is. Een inmiddels een 3 maanden oude zoon die over enkele jaren waarschijnlijk ook staat te stuiteren voor knalerwten en cat 1. Alleen maar meer genieten en juist van kleiner spul dan groot en veel.
  19. spanishcracker

    Royal Match [Strike Performance]

    Ja dat snap ik. Had niks gehoord na de afkeur van de winkelier dus ging er stiekem ook wel een beetje vanuit dat het zo opgelost zou worden. Was wel even schrikken toen die niet bij de bestelling zat maar ze moest hem nog pakken.
  20. spanishcracker

    Royal Match [Strike Performance]

    Deze gekregen batch 23 omdat de crackle king die we besteld hadden afgekeurd was. Echt heel blij dat er alsnog een royal match/crackle king geleverd kon worden.
Back
Bovenaan