Ik denk dat je het antwoord al weet....
Maar ik mag niet klagen, over het algemeen laat ze mij redelijk m'n gang gaan met de vuurwerk hobby. Natuurlijk is er wel eens wat gemopper en hebben we verschillende interpretaties van "genoeg" maar uiteindelijk heb ik wel altijd een mooie collectie en...