Ik vind 1 januari altijd wel een lekkere dag. Vuurwerk en kerstperiode voorbij met als klapper op de vuurpijl de afgelopen nacht met al het vuurwerk wat weer massaal om 00:00 is afgegaan. Rustig het nieuws en ervaringen lezen, filmpjes kijken en langzaan opstarten. Nog wat zooi opruimen zo...