Was er al voor gewaarschuwd. Als je een keer gaat, ga je voor de bijl. En ja, ook ik ben hooked en kan niet wachten om weer te gaan.
Hoop dat ik het voor elkaar krijg in oktober al te gaan. En de mannen waarmee ik afgelopen editie er was te enthousiasmeren.
Al vermoed ik dat de reden waarom er...