Ik snap ergens de frustratie, maar ik denk ook dat sommige mensen te laat wakker zijn geworden. Een paar compounds afsteken midden in de zomer gaat echt niemand overtuigen en levert vooral irritatie op bij de buurt. Als je iets wilt bereiken, moet je juist laten zien dat de liefhebbers...